Delvis Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Fikk nettopp vite at Columbo begynner på NRK i kveld. Noe av det beste tv serie som er laget mener jeg Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hmm, aldri hørt om den serien jeg. Så det er det er en av de beste tv seriene noensinne. Kanskje jeg skal ta meg tid til å se på det da. Kanskje jeg liker det også Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Damn straight! Columbo owns! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 I kveld er han tilbake! Har ikke sett detektimen på 4 -5 år tror jeg, men i kveld blir det. Columbo er like bra hver gang Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Var det han fyren med det lure smilet? Der man så HVEM som utførte ugjerningen først, og deretter hvordan helten finner frem til løsningen? Ed, typo. Endret 10. desember 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Columbo kan ta seg en bolle. Ingenting slår The Streets of San Francisco når det gjelder detektiv\politi serier. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Alltid morsomt når hovedpersonen er en skikkelig antihelt. Columbo er gøy, .......men det blir nok IL-2 FB dogfight i kveld Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Var det han fyren med det lure smilet?Der man så HVEM som utførte ugjerningen først, og deretter hvordan helten finner frem til løsningen? Ed, typo. det stemmer. Sånn er det hver gang TaaB IL-2 FB dogfight ? ? vet ikke hva det er Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er en ww2 flysimulator. Kveldene går som regel til online spilling (når jeg ikke er her :!: ) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Columbo er tøff. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ja, men gårsdagens episode er en av de svakeste jeg har sett. Og det var Veldig enkel oppgave Columbo fikk der, man kunne se at han skjønte hvem det var nesten med en gang Lenke til kommentar
raakken Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ingenting slår The Streets of San Francisco når det gjelder detektiv\politi serier. Damn right!!! Men columbo er konge han og, men det er så mange av de... Ikke glem han skalla karen(var med i d12 og kelly's heroes) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) [ikke glem han skalla karen(var med i d12 og kelly's heroes) Det var "Kojak" spilt av Telly Savalas. Endret 17. juli 2006 av groenn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Den med Johnny Cash som gikk i kveld hadde jeg aldri sett før, utvilsomt en av de bedre det Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Merket meg at Cash var med ja Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Må si meg enig med at Columbo er en klassiker! Bare måten hele skuespillet er satt opp, og ikke minst Columbo selv. Noe han alltid gjør, er faktisk når han kommer til døra(når han skal gå), at han stopper opp, og snur seg og spør om noe.. Er så typisk! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå