HåkonN Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har limt inn et bilde i photoshop, som da dukker opp som et layer. Jeg har funnet ut hvordan jeg kan gjøre hele layeret gjennomsiktig (fra 0-100%), men jeg ønsker å fade fort kantene på layeret mer enn hele layeret. Skjønner? Litt kronglete forklart, men layeret blir liksom fadet litt bort, slik at bakrunnen syns igjennom, men jeg ønsker også å fade bort kantene på layeret litt ekstra, slik at det forsvinner enda mer inn i bakrunnen... Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det du prøver å gjøre er veldig godt forklart på programmvareskolen til harald bjellvåg HER . gå til photoshop og gå til "Layerspaletten: Bilde montasje med Layer Mask......" Lenke til kommentar
TCK Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den sida var genial. Norsk tutorial side med film er ikke ofte man ser! Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ikke minst gratis,,,, hadde tenkt meg å kjøpe PS bible men der er det jo for free og ganske bra... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ikke minst gratis,,,, hadde tenkt meg å kjøpe PS bible men der er det jo for free og ganske bra... På den siden der lærer du et "mest" nødvendige Hvis du vil ha litt mer avanserte effekter så anbefaler jeg på det sterkeste Good-Tutorials Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå