Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis noen fra Whitebox ser dette, venligst betrakt det som et åpent brev om forbedringer som kan gjøres.

 

Den 17. april bestilte jeg en CL 1557. Det som øyeblikkelig gjorde meg forbannet (jeg ble det, faktisk) var at jeg fikk ordrebekreftelsen, og der sto det "Vi takker for bestillingen din. Normalt bør du ha din bærbare innen 2 dager."

Jeg har _aldri_ mottatt noe fra en webshop etter 2 dager, og her skulle det skrus i tillegg. Jeg vet at dette var automatisk og står på alle bestillinger, men når de ikke lever opp til løftet kan de med fordel slutte å love ting.

 

Etter noen dager ringte jeg. Nå fikk jeg vite at de skulle sende samme dag. Flott.

 

De neste dagene sendte jeg et par e-poster og spurte etter sporingsnummer. Ingen svar. Ringte til slutt og ble satt på venting...i 20 minutter!!! Da la de på. Jeg ringte igjen og fikk en maskin som sa at de har gått hjem for dagen. Da tok jeg tenning. Skrev øyeblikkelig en sint e-post med avbestilling.

 

Den fikk jeg faktisk svar på, til min store overraskelse. Grunnen til at jeg ikke hadde fått min CL 1557 var mangel på CL 1557 kombinert med hvor mange som ville ha den. Jeg fikk også tilbud om ekstrating for å kompensere ventetiden. Jeg takket ja under tvil.

 

Riktignok var de enda trege, men denne uka mottok jeg endelig min CL 1557, oven en måned etter det ordrebekreftelsen tilsa. Pakken manglet derimot Windows. Det sto ikke på følgebrevet heller. Mekrelig siden følgebrevet hadde samme pris som ordrebekreftelsen, som hadde Windows. Jeg ringte Whitebox og kom til slutt gjennom. De skulle sende det som brev samme deg. På onsdag. Dette brevet er ikke her enda, og intil videre piratkopierer jeg.

 

Ventetiden kan jeg i og for seg leve med, men jeg skulle ønske at de ble flinkere å opplyse status. Jeg fatter at den kan få selskapet til å se dårlig ut hvis kunder får mail første dagen som sier at de ikke kan levere før om en måned, men det tar seg _ikke_ bedre ut at pakken bare ikke kommer. Jeg vil ha det slik at når de vet at de ikke kan levere får jeg en e-post som sier dette. Når de har delene og skal bygge vil jeh ha en e-post som sier dette. Når de er ferdige å bygge vil jeg ha en e-post om dette. Og når de har sends vil jeg ha en e-post med sporingsnummer. Og når jeg ringer og får beskjed om at maskinen blir sendt samme deg vil jeg ikke finne ut i ettertid at det er løgn. Slikt gjør ikke saken bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...