pcgutten Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei! Jeg vil arrangere min andre konkurranse, det går ut på og ha tøffest kabinett inni. Vinnern vil ikke særlig vinne noe, bare en liten diplom Men det er bare og sende inn. NB!: Legg med hardwaren i pcen! Ta bilde av pcen utpå og inni! Bare send inn bilde av pcen din.. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ja du har fått mange svar her.. hahahaha Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 legger inn bilder i morra!!!!!! kansje hvis jeg får uploada dem Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Advarsel: Master Casemod har bare et ferdigmodda kabbinett med lys i... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) , men vi gleder oss for det. Endret 2. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan ikke si det er gjensidig Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) faen holder du på med a??? som om du har et bedre kabinett la folk ha sin egen mening om ting a! om jeg liker fedigmod så gjør jeg det....da skal ikke du blande deg inn i det! dessuten erre ikke bare lys lengre!!! tenk før du skiver a! å kansje du børr vite litt mer før du skriver å neste gang du skal plage en som liker ferdigmodda....kansje jeg liker det....man skal få ha sin egen mening ass!!! det er ikke bare sjøl mekka kabinett som står i huet på folk skjønner du!!! faktisk mange som liker ferdigmodda !!! Endret 2. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det er ikke bare sjøl mekka kabinett som står i huet på folk skjønner du!!!faktisk mange som liker ferdigmodda !!! Kan godt hende mange liker ferdigmoddet kabinett, selv gjør jeg også det. Men selvgjort er velgjort, vil si at kabinettene du bygger/modder selv er de peneste å se på hvertfall. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Men selvgjort er velgjort, vil si at kabinettene du bygger/modder selv er de peneste å se på hvertfall. Helt enig med Rippo Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 men et ferdigmodda kabbis er ikke en casemod, bare så vi har det klart:) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Advarsel: Master Casemod har bare et ferdigmodda kabbinett med lys i... Det har jeg og det! (seff har jeg et chieftech, et aopen og et gammelt servertower som moddes nåh.. ) men rydda i kabisset i går, og det er nå like ryddig som snekkeren sitt!! (ikke langt unna i alle fall) morsomt om folk haddde send med bilder av baksiden av hk plata... #1 place to stæsh ledninger! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har et svart Chieftec fulltower som er moddet med "Intel Inside" og "Power by Asus" casebadge... vinner jeg? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Lite med bilder Rar det du Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) bare for morro simpelt "stygt": eller kanskje noe som så _litt_ bedre ut.. for folk som ikke har så god til f.eks. hvis JEG hadde hatt valget mellom KUN de 2, hadde jeg gått for det nederste.. edit: 1337 INNLEGG!! Endret 7. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe, Du leder til det kabinettet du har lagt inn! For det er ingen andre som har lagt inn. Send inn bilder du kan bli vinneren! Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kan legge ud bilde når den treige kompissen min får lagd de ut på hjemmesia. Noen andre plasser jeg kan legge ud? eller noen som kan uploade for meg?? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 du kan lage deg bruker på www.home.no eller www.home.no.net eller så har du freewebs.com da.. det er de jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 wow! en konkuranse der det gjelder og ha kjøpt det fineste kabinettet! Siden den ligger under kabinetter så er det jo ikke vits i og legge inn kabinetter som er moddet. Om du har lian li som du ikke har gjort noe med er du en sikker vinner! pcgutten: hadde det ikke vært enn ide og sette denne tråden under casemods? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 pcgutten: det var et eksempel.. jeg eier ingen av de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå