NoviKaNa Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Noen som har tips om ryggsekk til bærbar pc? Er student til høsten, så trenger en ryggsekk med plass til bøker også. Har sett på Dacota Jump på komplett.no...noen som vet noe om den? Eller andre? Lenke til kommentar
sdn Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Du kan sjekke targus sine, er bra kvalitet til en billig penge. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Targus har bra sekker. Har en selv... Ellers så anbefaler jeg å søke litt på forumet... Mange som har hatt dette oppe før.... Lenke til kommentar
larsmagn Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Har sett på Dacota Jump på komplett.no Ta en titt på denne. Noget billigere. Står kvaliteten på sekken i stil med Hel Sports telt, så skulle dette være en bra sak. Endret 30. mai 2004 av larsmagn Lenke til kommentar
voice- Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ta en titt på denne. Wow...hvit og fin side... Lenke til kommentar
larsmagn Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Ta en titt på denne. Wow...hvit og fin side... Sekken er hvit... så derav, hvit side! Neida. Linken har krøpet i penalet. Dersom denne linken ikke funker så heter sekken "city" og inngår i "trek" serien. (helsport.no) 399,- eller 499,-. Går vel på størrelsen tenker jeg. Endret 30. mai 2004 av larsmagn Lenke til kommentar
floffan Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ta en titt på denne. Wow...hvit og fin side... Sekken er hvit... så derav, hvit side! Neida. Linken har krøpet i penalet. Dersom denne linken ikke funker så heter sekken "city" og inngår i "trek" serien. (helsport.no) 399,- eller 499,-. Går vel på størrelsen tenker jeg. ser flott ut den men det hadde vært greiere hvis jeg kunne kjøpt den på nettet Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Elektro + på hasle. Ganske kul, koster 5-600 spenn. Lenke til kommentar
bizarre Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg kjøpte denne på Telenor Telehus for 400 kr, http://www.targus.com/us/product_details.asp?sku=TBS600 Jeg er veldig fornøyd med denne sekken. Den har stor plass til bøker osv, perfekt for meg som skal studere til høsten. biZaRRe Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Binders har en del fine ryggsekker: Link Lenke til kommentar
hce Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har denne sekken fra Targus. Er strålende fornøyd, veldig behagelig å ha på ryggen og fint plass til en notatblokk, et par bøker, matpakke og diverse småting til maskinen. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Takk for masse tips! Skal ta meg en tur på Telehuset og se om de har noe der. Så fin ut den til 400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå