_Jack_ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kom over dette. Synest det var litt stilig Hva mener dere? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 et greit kabinett hvis du liker ferdigmoddet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 et greit kabinett hvis du liker ferdigmoddet. Er enig der.Men stillig er det for det.Kan tenke meg det kabinettet selv. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Tja, det sølvgrå og svarte er greit nok, men kombinasjonen av svart og den rødfargen er helt forferdelig... Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Tja, det sølvgrå og svarte er greit nok, men kombinasjonen av svart og den rødfargen er helt forferdelig... Kan heller ikke fordra den kombinasjonen av svart og rødt, men det i sølv var kult syns jeg. Tror nok det er det jeg skal ha meg når jeg en gang skal ha nytt kabbis. Liker ferdigmoda jeg Lenke til kommentar
eNix Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 den var litt stygg syntes jeg altså fronten. men ellers så er jo kabinetet en cheiftec. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Tja, det sølvgrå og svarte er greit nok, men kombinasjonen av svart og den rødfargen er helt forferdelig... Kan heller ikke fordra den kombinasjonen av svart og rødt, men det i sølv var kult syns jeg. Tror nok det er det jeg skal ha meg når jeg en gang skal ha nytt kabbis. Liker ferdigmoda jeg Du kan jo alltids kjøpe det svarte og spraylakke de røde områdene neogrønt eller noe, det hadde blitt tøft ;-) Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Ja, det hadde blitt tøft Men da ryker vel garantien? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 det gjør det, men personlig er jeg villig til å ofre litt for å få en unik PC (http://forum.overklokking.no/index.php?s=&...=0#entry2254147) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kabinettet er jo greit nok men litt glorete, leg merke til hd brønnene! De er praktiske, men det ser ut som om det er liten plass til vannkjøling i det kabinettet. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Noen spørsmål angående kabinettet: (Ja, har prøvd google uten hell...) Er det skrueløst? Hvor tungt er det? Bråker de viftene som følger med? Noen flere som har erfaringer med dette kabbiset så bare spytt ut! Endret 31. mai 2004 av _Jack_ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Må faktisk si at kabinettet ser bedre ut i virkeligheten en det gjør på bilder, hd plasseringen er helt ok mener jeg, litt trangt til sata kabler men ellers ok, har et chieftec cx-04 som har likens løsning på hardiskene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå