DrittData Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Norges første anmeldelse av Nokia QD konsollen er omsider klar! Les det på GamersMix.no! Anmeldelse: Les den... Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 jeg tror jeg beholder min "gamle" n-gage jeg. N-Gage QD har jo verken mp3 spiller eller radio. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Prøvde denne på Spaceworld på fredagen,syntes den var utrolig kul.Den virkes også mye mindre en orginale N-Gage også.Men fikk ikke holdt i den skikkelig så jeg fikk ikke måle vekten mot den orginale(vet at den skal være noen gram tyngere). - For dyr i innkjøp Nå vet jeg ikke hva de mener med det,men er den så dyr da?Koster jo 1899,-(mShop),hvis vi ser bort i fra N-Gage så er jo denne den billigste symbian mobilen på markedet,pluss at man får bluetooth,java,minnekort og en fullverdig spill mobil. Edit:Her er en Annen anmeldese av QD,mye bedre.Jeg likte de nye ikonene på den nye N-Gage QD enn de som var på N-Gage,7610 og 3650.Skal prøve den når det kommer ut på markedet.Har lyst til å kjøpe meg den.Må bare se om batteriet på denne oppfyler mine krav. Endret 30. mai 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå