Stikzen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Jeg tenkte meg et videokamera og det jeg så etter var billigst der.... Men er det noen som veit noe om dette firmaet? Har erfaringer evt. legge ut + og - om www.nomatica.com ..... Jeg vil gjerne ha svar så fort som mulig.... takker for svar! Endret 29. mai 2004 av Stikzen Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) -slettet- ville kanskje ha valgt en norsk sjappe, dette er en:) kjekk side Endret 29. mai 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Fury Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ingen erfaringer, men du burde heller poste dette emne på riktig plass: Webshoperfaringer Lenke til kommentar
Stikzen Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Ingen erfaringer, men du burde heller poste dette emne på riktig plass: Webshoperfaringer hehe.... glemte bort... Takk for at du sa fra.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 husk at på nomatica.no er alle priser oppgitt uten moms! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå