<BøNilzen> Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er det bare meg som ikke klarer å logge inn på Kazaa for tiden? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det skal du være glad for! Å bruke Kazaa er som å be om å få virus. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Det skal du være glad for! Å bruke Kazaa er som å be om å få virus. Det har ikke jeg merket noe særlig til da men... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Dette er vel kanskje ikke det lureste å spørre om her? Men det med at kazaa fører med virus gjør vel ikke så mye, har da antivirus? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har du ad-aware og spybot search and destroy? Sikker på ar de ville ha funnet ganske mye spyware på pcen din. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Dette er vel kanskje ikke det lureste å spørre om her? Men det med at kazaa fører med virus gjør vel ikke så mye, har da antivirus? <offtopic> Å slå seg selv i hodet med en hammer gjør da ikke noe, man har da vel paracet? </offtopic> Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Dette er vel kanskje ikke det lureste å spørre om her? Men det med at kazaa fører med virus gjør vel ikke så mye, har da antivirus? <offtopic> Å slå seg selv i hodet med en hammer gjør da ikke noe, man har da vel paracet? </offtopic> Eller hjelm Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har du ad-aware og spybot search and destroy? Sikker på ar de ville ha funnet ganske mye spyware på pcen din. har de fjernet spyware så fungerer ikke kazaa, men gi opp kazaa. Lovlig smaker bedre, lettere å oppgradere etc Musikk er også bedre Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg bruker kazaa lite k++.. det funker helt fett, får kobla meg til og greier Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg bruker kazaa lite k++.. det funker helt fett, får kobla meg til og greier det er fjernet hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg vet ikke hvor mange poster jeg har flyttet for akkurat dette emne, så jeg stenger denne i stede for å flytte. Programmvare spørsmål hører hjemme på programmvare forumet og ikke under internett & Nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg