Gå til innhold

Film: Salangen stunts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Det er litt oppbrukt og gammelt. (sier han som har laget en selv i 00/01 :p) - det er ting vi omtrent gjør daglig - jeg sykler ned trapper hver dag på vei til skolen, og det er lite interessant å se på.

Hoppe på trampoline, vel. Det gjør man da ofte. - Denne typen videoer er morsomme for kamerater å se på. Vi viste vår "ZtuntZ" (http://ztuntz.velmont.net) på Juleballet 2001 for skolen vår. Og det ble en stor suksess, men alle på skolen hadde jo en viss aning om hvem vi var - samt at filmen var jo littebittegranne bra :)

(Forressten så bør du ha et litt bedre emne. Bruke emnefeltet bedre mao.)

Lenke til kommentar

Det positive først: Jeg digga den aller første saltoen i filmen! Den var stilig filmet. Passe kaotisk, men allikevel ikke sånn at jeg ble svimmel av den. Også kult når kameramannen lander og man ser han som står ved siden av og klør seg i hodet. Rett og slett et bra klipp.

..derfra gikk det litt i nedoverbakke, og jeg er generelt veldig enig i det Velmont sier her.

Det er forresten noe trøbbel med lyden. Den hopper litt bakover etter 7-8 sekunder.

Tok meg tid til å endre litt på emnet og fikse på linken slik at den peker direkte til videofila - slik det står i reglene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...