Marius_EV Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Den du har er ikke den også bare av og på? ikke midt posisjon? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bruk en vippebryter med automatisk retur, disse brukes bla til signalhorn. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) nei....den jeg har nå er sån trykk greie....jeg trykker inn og den går ut igjen hvor får jeg tak i en sånn bryter snekker'n? Endret 9. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tja en forretning som selger bil/båtutstyr, Biltema eller clas olhson, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) ok....er d vanlig bryter eller har den noe navn? jeg sjekka på et gammelt kabbis jeg har i dag på sånn lednign som går til bryter...prøvde å ta den av men da røyk den hvordan fester jeg kabel til bryter? jeg har en kabelskotang....åssn bruker jeg den? Endret 9. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå