Redlight Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Når jeg trykker på linker i ie åpnes dem minimert, jeg må høyreklikke og maksimere. I egenskaper har jeg satt ie til og alltid åpnes maksimert. Hvis jeg rezizer en link jeg åpner, åpnes alle andre linker i samme størrelse frem til jeg lukke ie. Så må jeg til å rezize igjen. Hadde vært fint om noen kom med et tips til hvordan jeg slipper dette. Edit: Skulle kanskje vært i programvare denne ^^ Endret 29. mai 2004 av Redlight Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Installer IE New Window Maximizer. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Den enkle metoden: Last ned opera på www.opera.no Den andre metoden: Hold inn shift når du lukker IE, da husker den vindustørrelse. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Den enkle metoden: Last ned opera på www.opera.noDen andre metoden: Hold inn shift når du lukker IE, da husker den vindustørrelse. Enda en "IE-SUXXOR-OPERA-RULZ"-tulling Du er vel av den typen som kjøper deg ny bil når den gamle punkterer? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ja, er faktisk en "IE-SUXXOR-OPERA-RULZ"-tulling. Men hva har dette med topic å gjøre? Jeg gav han faktisk et råd, men det så kanskje ikke du? btw, har ikke bil.... Lenke til kommentar
Cinet- Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 ((Enda en "IE-SUXXOR-OPERA-RULZ"-tulling)) Hva slags språk er dette ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå