bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvordan får jeg lagt til bilde til venstre her? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det lille bildet som er under nicket ditt er ikke et personlig bilde, det er en avatar. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Klikk på nicket ditt. Da kommer du til en ny side, der det er en lang linje med linker. Velg 'velg avatar' eller noe lignende, så laster du den opp fra harrdisken din. Edit: Bah! Dette kunne du fra før, din luring. Endret 29. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Det lille bildet som er under nicket ditt er ikke et personlig bilde, det er en avatar. Aha! Er det det avatar er? Takker og bukker.... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Edit: Bah! Dette kunne du fra før, din luring. He he..... faktisk ikke.. :!: Trodde du ble lurt ja.... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Men hva gjør jeg når det står følgende: Du har ikke tillatelse til å laste opp avatar eller personlig bilde? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Men hva gjør jeg når det står følgende:Du har ikke tillatelse til å laste opp avatar eller personlig bilde? Spør en moderator om han kan åpne funskjonen for deg, feks via en PM. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg fikk det til nå...Jeg fikk det egentlig til første gangen jeg prøvde (lastet opp fra hjemmesiden min)...Jeg glemte det bare....Tror det var pga at bilde ble litt "cruncha" sammen, pga at det er litt stort...Da tenkte jeg det var bedre å bruke et lite bilde jeg har lagra på maskina... Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg fikk det til nå...Jeg fikk det egentlig til første gangen jeg prøvde (lastet opp fra hjemmesiden min)...Jeg glemte det bare....Tror det var pga at bilde ble litt "cruncha" sammen, pga at det er litt stort...Da tenkte jeg det var bedre å bruke et lite bilde jeg har lagra på maskina... Takk for hjelpen... Det går ikke å uploade fra websites. Du må laste opp fra pc'en. Er bare å save bildet som du vil ha som avatar på harddisk og så uploade det. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg klarte å laste opp fra websiden min, men ikke fra Harddisken.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg klarte å laste opp fra websiden min, men ikke fra Harddisken.... Om du leser det i liten skrift; nemlig at filstørrelsen på bildet ikke kan overskride 6kB, skjønner du kanskje mer? Ditt er 32 kB... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Haha, komprimering er en fin ting! Du får den der ned i 2-3kb uten kvalitets loss. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg klarte å laste opp fra websiden min, men ikke fra Harddisken.... Om du leser det i liten skrift; nemlig at filstørrelsen på bildet ikke kan overskride 6kB, skjønner du kanskje mer? Ditt er 32 kB... Det var et annet, lite bilde jeg prøvde å laste opp..... Haha, komprimering er en fin ting! Du får den der ned i 2-3kb uten kvalitets loss. Er ikke pent å le av andre! Jeg kan ikke mye om dette, derfor spurte jeg. Og da trenger jeg ikke slike stygge kommentarer tilbake! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, dette var slemt gjort av deg, Dr. X! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Er ikke pent å le av andre! Jeg kan ikke mye om dette, derfor spurte jeg. Og da trenger jeg ikke slike stygge kommentarer tilbake! Hold dere unna å le av de som kanskje ikke kan så mye om akkurat dette. Ellers deler jeg ut advarsler CarinaE: Jeg har komprimert bildet ditt så du kan få en avatar som er i samsvar med rettningslinjene her på forumet: http://www.b-real.net/pixs/avatars/hosted....eg,-florida.jpg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Haha, slapp av dere a ! Var ikke sånn ment heller da. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er ikke pent å le av andre! Jeg kan ikke mye om dette, derfor spurte jeg. Og da trenger jeg ikke slike stygge kommentarer tilbake! Hold dere unna å le av de som kanskje ikke kan så mye om akkurat dette. Ellers deler jeg ut advarsler CarinaE: Jeg har komprimert bildet ditt så du kan få en avatar som er i samsvar med rettningslinjene her på forumet: http://www.b-real.net/pixs/avatars/hosted....eg,-florida.jpg Tusen hjertelig takk!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tusen hjertelig takk!! Nemo problemo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå