Gå til innhold

Webshop som selger Acer Aspire 1714SMi til Norge.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter endeløse timer med surfing på utenlandske webshops og enda flere timer i telefonen med Acer Norge, Acer Sverige, Acer Danmark og utallige andre leverandører, så har jeg nesten gitt opp min quest for the holy grail (En Acer Aspire 1714SMi.).

Derfor kryper jeg til korset og spør det norske folk om dere vet om noen utenlandske webshops som leverer Acer Aspire 1714SMi til Norge eller en annen måte å få fatt i en av disse herlighetene.

Noen hjelp meg! Finner jeg ikke en leverandør eller en alternaltiv pc så ser det ut som jeg må droppe hele firma prosjektet mitt.

Jeg holder helt seriøst på å bli gal og en tanke deppa...

Må si at jeg er meget skuffet ovenfor Acers manglende vilje og interesse for å faktisk selge produktene sine selv om de må bestilles inn fra utlandet. Jeg har tilbydd meg å betale alle kostnader som evt. måtte komme i mellom for å få fraktet en Acer Aspire 1714SMi til Norge, men fikk bare svaret "Det blir for mye styr å sette igang hele systemet for en datamaskin." med en tone som fikk meg til å bli varm innvendig, og det var på ingen måte den gode måten å bli varm innvendig på. For mye styr? Er det ikke jobben deres å selge datamaskiner?? Altså, HVOR mye pes kan det være å få bestillt inn en pc for å så selge den like etter? Uff..

På forhånd, folk som kommenterer vekt, størrelse og andre negative sider med denne laptopen kan vennligst la være. Setter pris på om dere kan holde dere kun til seriøse svar. Det er denne laptopen eller en annen laptop av samme kaliber som er aktuell for mitt bruk.

Mvh, Geir Helge. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...