Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

er det lov med fleinsopp i norge??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fleinsopp er ikke ulovlig fersk, bare tørket grunnet at den gir sterkere rus da...

Grunnen til at den ble legalisert er at den vokser villt så de kan ikke regulere den, og den ble legalisert i Nederland og da må vi legalisere den pga. EØS avtalen.

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
Grunnen til at den ble legalisert er at den vokser villt så de kan ikke regulere den, og den ble legalisert i Nederland og da må vi legalisere den pga. EØS avtalen.

Vi (norge) må legalisere ett narkotisk stoff kun fordi at ett annet EØS land legaliserer det?

Alt (as far as i know) er jo lov i nederland, det betyr ikke at alt er lov i norge. :hmm:

Lenke til kommentar

Vi (norge) må legalisere ett narkotisk stoff kun fordi at ett annet EØS land legaliserer det?

Alt (as far as i know) er jo lov i nederland, det betyr ikke at alt er lov i norge. :hmm:

Fulgt med på TV i det siste?

Lenke til kommentar

Har hasj blitt legalisert og da eller?

(nei, jeg har ikke sett på tv i det siste, jeg har ikke tv :( )

Lenke til kommentar

Vet ikke om dere, men jeg bryr meg seriøst ikke om hva slags sopp det gror her i Norge.

På en anen side tror jeg hvalfangeren må få litt bedre poster å skrive om istede for å prøve å sette rekord i tullposter på kortest tid.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Vet ikke om dere, men jeg meg seriøst ikke om hva slags opp det vokser i Norge.

På vegne av hele forumets brukere: "HÆ?"

Sorry, skriveleif kl 4:30 om morgenen ;)

hvalfangeren: Tror desverre du sier mer enn det topic gjør.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Nope, ser nesten aldri på tv, sløser heller med tiden foran pc`en.

Har du en link ?

Lenke til kommentar

Finner den ikke igjen desverre, men har sett et statlig dokument som beviser at jeg har rett.

For å se litt om saken kan dere se på www.espdb.no, det var de som ble tatt for "ulovlig" salg av sopp.

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...