Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 wtf er fleinsopp !? En sopp. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Et kvikt Google-søk ga meg denne siden, der det står at fleinsopp er fy-fy i Norge. Endret 29. mai 2004 av Rikky Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 fleinsopp brukes av enkelte for å bli ruset. et slags narkotika med andre ord. og nei jeg tror ikke det er lov i norge. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 wtf er fleinsopp !? fleinsopp er en sopp som gir hallusinogener. ergo et narkotisk stoff Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) PSILOCYBE SEMILANCEATA hihihihihih så det er her du har fått nicket ditt fra? edit: Endret 29. mai 2004 av juliussen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 wtf er fleinsopp !? En sopp. Now you must be kidding, sherlock! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Fleinsopp er ikke ulovlig fersk, bare tørket grunnet at den gir sterkere rus da... Grunnen til at den ble legalisert er at den vokser villt så de kan ikke regulere den, og den ble legalisert i Nederland og da må vi legalisere den pga. EØS avtalen. Endret 29. mai 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvis du går i parkene i oslo kan du se noen narkoname sitte å spise sopp de nettopp har plukket. Fleinsopp vokser fritt utallige steder... Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Grunnen til at den ble legalisert er at den vokser villt så de kan ikke regulere den, og den ble legalisert i Nederland og da må vi legalisere den pga. EØS avtalen. Vi (norge) må legalisere ett narkotisk stoff kun fordi at ett annet EØS land legaliserer det? Alt (as far as i know) er jo lov i nederland, det betyr ikke at alt er lov i norge. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 lol, ser for meg politiet som går rundt og plukker sopp om det skulle bli ulovlig Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Grunnen til at den ble legalisert er at den vokser villt så de kan ikke regulere den, og den ble legalisert i Nederland og da må vi legalisere den pga. EØS avtalen. Vi (norge) må legalisere ett narkotisk stoff kun fordi at ett annet EØS land legaliserer det? Alt (as far as i know) er jo lov i nederland, det betyr ikke at alt er lov i norge. Fulgt med på TV i det siste? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Grunnen til at den ble legalisert er at den vokser villt så de kan ikke regulere den, og den ble legalisert i Nederland og da må vi legalisere den pga. EØS avtalen. Vi (norge) må legalisere ett narkotisk stoff kun fordi at ett annet EØS land legaliserer det? Alt (as far as i know) er jo lov i nederland, det betyr ikke at alt er lov i norge. Fulgt med på TV i det siste? Har hasj blitt legalisert og da eller? (nei, jeg har ikke sett på tv i det siste, jeg har ikke tv ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Vet ikke om dere, men jeg bryr meg seriøst ikke om hva slags sopp det gror her i Norge. På en anen side tror jeg hvalfangeren må få litt bedre poster å skrive om istede for å prøve å sette rekord i tullposter på kortest tid. Endret 30. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vet ikke om dere, men jeg meg seriøst ikke om hva slags opp det vokser i Norge. På vegne av hele forumets brukere: "HÆ?" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Vet ikke om dere, men jeg meg seriøst ikke om hva slags opp det vokser i Norge. På vegne av hele forumets brukere: "HÆ?" Sorry, skriveleif kl 4:30 om morgenen hvalfangeren: Tror desverre du sier mer enn det topic gjør. Endret 30. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Grunnen til at den ble legalisert er at den vokser villt så de kan ikke regulere den, og den ble legalisert i Nederland og da må vi legalisere den pga. EØS avtalen. Vi (norge) må legalisere ett narkotisk stoff kun fordi at ett annet EØS land legaliserer det? Alt (as far as i know) er jo lov i nederland, det betyr ikke at alt er lov i norge. Fulgt med på TV i det siste? Nope, ser nesten aldri på tv, sløser heller med tiden foran pc`en. Har du en link ? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Finner den ikke igjen desverre, men har sett et statlig dokument som beviser at jeg har rett. For å se litt om saken kan dere se på www.espdb.no, det var de som ble tatt for "ulovlig" salg av sopp. Endret 30. mai 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå