Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en 17JNE1 E-Yama skjerm fra netshop for en to ukers tid tilbake, da jeg mottok denne synes jeg den så litt rar ut, gikk ikke inn på netshoppen og sjekket, men bare koblet den på og testet. (Den funker jo for all del.)

Men nå synes jeg det var litt rart, da jeg kikket på webshoppen deres igjen, for skjermen ser jo unektelig annerledes ut.

Det viser seg at jeg har fått en 17NE1 som er mye dårligere enn hva jeg har betalt for.

25ms blant annet istedet for 14ms.

Kan jeg heve kjøpet?

url til sammenlikning av de to skjermene

Er temmelig irritert. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er jo det som er litt teit da, de har jo ikke den skjermen jeg har fått i webshoppen deres, visstnok, jeg har bare fått en helt feil skjerm liksom.

De ser helt annerledes ut.

Den jeg fikk:

Dscf0681.jpg

Kontra den skjermen de har (som jeg bestillte):

12478.jpg

Bestillte følgende: 17JNE1

Lenke til kommentar

hmmm, jeg kjøpte en kjøler hos dem, fikk en litt annen modell enn den de sa det var. ikke bra.

Men du har jo helt klart fått helt feil ting. Det er vel ganske stor forskjell på en skjerm med 25ms og en på 14ms. Klag! Du har krav på å få den tingen du har bestilt.

Gå på lovdata forbrukerkjøpsloven kapittel 4.

Tingen skal være i samsvar med de krav til art, mengde, kvalitet, andre egenskaper og innpakning som følger av avtalen.

Du kan se på linken over for mer detaljer, men du har rett til varen du bestilte ja.

edit:skrivefeil

Endret av Armitage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...