frakk2000 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg kjøpte en 17JNE1 E-Yama skjerm fra netshop for en to ukers tid tilbake, da jeg mottok denne synes jeg den så litt rar ut, gikk ikke inn på netshoppen og sjekket, men bare koblet den på og testet. (Den funker jo for all del.) Men nå synes jeg det var litt rart, da jeg kikket på webshoppen deres igjen, for skjermen ser jo unektelig annerledes ut. Det viser seg at jeg har fått en 17NE1 som er mye dårligere enn hva jeg har betalt for. 25ms blant annet istedet for 14ms. Kan jeg heve kjøpet? url til sammenlikning av de to skjermene Er temmelig irritert. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er jo 14 dager angrerett da..... det er jo webshopen' sin feil da hva er pris forskjellen da? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Vel, det er jo det som er litt teit da, de har jo ikke den skjermen jeg har fått i webshoppen deres, visstnok, jeg har bare fått en helt feil skjerm liksom. De ser helt annerledes ut. Den jeg fikk: Kontra den skjermen de har (som jeg bestillte): Bestillte følgende: 17JNE1 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvorfor spør du her? Er det ikke mye enkler å maile eller ringe til Netshop? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Har gjort det Ville bare sikre meg om at jeg har rett på evnt ny Har ikke kjempepeiling på forbrukerrett. Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) hmmm, jeg kjøpte en kjøler hos dem, fikk en litt annen modell enn den de sa det var. ikke bra. Men du har jo helt klart fått helt feil ting. Det er vel ganske stor forskjell på en skjerm med 25ms og en på 14ms. Klag! Du har krav på å få den tingen du har bestilt. Gå på lovdata forbrukerkjøpsloven kapittel 4. Tingen skal være i samsvar med de krav til art, mengde, kvalitet, andre egenskaper og innpakning som følger av avtalen. Du kan se på linken over for mer detaljer, men du har rett til varen du bestilte ja. edit:skrivefeil Endret 29. mai 2004 av Armitage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå