Avt Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Driver og mekker ein clan no... skal ikkje vere so veldig seriøst, berre for moroskuld. Har aldri spelt over internett men skal få breiband på hybelen til høsten, so da blir det speling. Er eg på rett vei til og lage ein clan? Trenger eg server ? Kor mange medlemmer må det vere for at en kan kalle det clan? og til slutt hva synest dere om sida so langt ? Her er sida --> www.clan217.tk Endret 29. mai 2004 av Avt Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei.Jeg er interesert i å joine clanen. Når er det rekruttering? Jeg er en god pilot. Try me! ;) Håper det blir noe av dette, stå på! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Driver og mekker ein clan no... skal ikkje vere so veldig seriøst, berre for moroskuld. Har aldri spelt over internett men skal få breiband på hybelen til høsten, so da blir det speling. Er eg på rett vei til og lage ein clan? Trenger eg server ? Kor mange medlemmer må det vere for at en kan kalle det clan? og til slutt hva synest dere om sida so langt ? Her er sida --> www.clan217.tk Ja. Du trenger egentlig ikke en server, med det er veldig praktisk. Spesielt hvis dere vil trene alene. Det er jo også alltid tøft å kunne leke gud da Jeg ville sakt minimum 10 members. Max blir vel rundt 20. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Avt Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Kor mangen spelara kan en ha på ein 1536/448 linje? har tenkt og lage server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå