arnosmith Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Arnosmith, for meg er det åpenbart at Pritorian var sarkastisk. klønete sarkasme i så fall, ville vært bedre med "hehe, den der får sikkert en lang liste over kompitable hovedkort ja " Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Dæven for en størrelse, hørte jeg noen midi kabinetter hyle av skrekk?. Seriøst, tåler et hovedkort vekten av denne hengende? Hadde ikke turt å montere denne på et hk jeg nei Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Seriøst, tåler et hovedkort vekten av denne hengende? Hadde ikke turt å montere denne på et hk jeg nei Ikke jeg heller. Tviler sterkt på at et vanlig HK tåler det. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hmmm, så på testen og monstret veier jo 250g mindre en den mini kjøleren, har nok turt å montere denne alikevell. Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Litt surt hvis HK'et knekker når du skal på LAN, med den STORE dingsen der. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 klønete sarkasme i så fall, ville vært bedre med "hehe, den der får sikkert en lang liste over kompitable hovedkort ja " Det synes ikke jeg. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er det noen konkurranse om flest posts på hw.no forumene nå om dagen eller? Dette virket som en interresant kjøler, synd at den er for stor til å lage en identisk modell i kobber(med tanke på vekt) Tror det kunne vært morsomt å montere en slik på en CPU uten heatspreader Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 en slik overdimensjonert kobberkjøler hadde ikke jeg turt å sette på mitt hk.. Isåfall måtte jeg hatt desktop kabinett Synes min Zalman CNPS7000 Alu kjøler greit nok. 48grader load @ 3.7 GHz Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 en slik overdimensjonert kobberkjøler hadde ikke jeg turt å sette på mitt hk.. Isåfall måtte jeg hatt desktop kabinett Den er ikke av kobber, ville bare gjøre deg oppmerksom på det Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 nå siktet jeg til denne da: Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Er det noen konkurranse om flest posts på hw.no forumene nå om dagen eller? Hva mener du med det?, i denne tråden så diskuteres det en del om denne kjøleren og da blir det en del betraktninger om saken. Det er jo slik det er her på forumet. Hva hadde du tenkt vi skulle skrive her da? ingenting? bare lest om kjøleren og ikke komentert noe eller stilt noen spm? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 hehe, sitter du der på lan med vifte på cpu. pcen ligger nede med sia. kommer det opp Your cpu may have a problem så slår hele greia seg av. Du lukker opp tar av kjøleren og kjerna ligger i 1000biter pcgutten Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Den var stor ja.. Men er det så stor vits i å ha så stor? Så ingen temp resulater i testen. Edit: så at det var en (p)review Endret 30. mai 2004 av notarget Lenke til kommentar
fanco Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 VærsåSNILL!!!! kan noen plis skrive KOMPATIBLE og ikke kompitable før det klikker.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 kan noen plis skrive KOMPATIBLE og ikke kompitable før det klikker.. Ordet "kompatible" står ikke i ordboka. Men la oss holde oss, on-topic. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 nå siktet jeg til denne da:(bilde) Ah, min feil. Da blir jeg mer enig med deg ja Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 den var stor!!! har ikkje plass i kabbise mitt ivertefall dra fram Chieftecn fra skapet da Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 BTX! Har hørt at dette skal i være utformet med stor tanke på kjøling. har ventet lenge på slike monster, får vel bare håpe at BTX standaren åpner for slik. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sikkert jeg som har lest dårlig, men hvor mye veier den? Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 For en mega kjøler (begge 2), hadde vært morro å sett noen temp tester med en slik en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå