Endre Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Preview: http://www.systemcooling.com/thermalright_xp120-01.html SP-94 til venstre, XP-120 til høyre. Endret 29. mai 2004 av Endre Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hehe, den der kan få en liten liste over inkompatilble hovedkort vil jeg tro... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hehe, den der kan få en liten liste over inkompatilble hovedkort vil jeg tro... Ikke bare hovedkort... Da jeg monterte 120mm vifte på kjøleren min, måtte jeg modde kabinettet for å få plass. Chieftec Fulltower. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Sykt svær. Tror egentlig ikke at det er nødvendig å ha en sånn, med mindre den klarer å kjøle uten en vifte, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Nødvendig? Du er klar over at det er overklokking.no du er på? Den er ikke laget med tanke på bruk uten vifte. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg er fullt klar over at jeg er på OK.no Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Å herregud, det der er noe annet enn den vanlige BOXED-kjøleren min Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 DAMN Den er stor!! Aldri sett noe så stort... HEhe lurer på hvordan kabbiset ditt ser ut nå legg ut noen bilder av det da Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Da jeg hadde P4 kjørte jeg Swiftech ribbe med 120mm vifte, men denne ser ut til å kunne slå den løsningen min ned i støvlene.... Kommer den til S754? -KJ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 det er jo ett monster, tenk på vekten hvis den hadde vært i kobber Hadde jo vært morsomt om den dro en prescot passivt... leser testen nå Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hehe, den der kan få en liten liste over inkompatilble hovedkort vil jeg tro... ok, enten er du ironisk her, eller så er du ikke helt sikker på hva du snakker om... har tro på det sistnevnte... en liten liste over inkompatible hovedkort, er det samme som å si en lang liste over kompatible hovedkort. Er noe kompatibelt med noe annet, betyr det at disse tingene passer sammen. Et eksempel på en liten liste over inkompatible hovedkort: *Abit NF7 V2.0 *Asus .... ....... *AOpen ........... ..... Er disse kortene inkompatible, betyr det at resten av alle hovedkort er kompitable, en liste som er ekstremt lang. Det er ikke en ekstremt lang liste over kort som denne viften passer på, altså, det du sier er ikke riktig Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Tror alle andre skjønte hva han mente... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Arnosmith, for meg er det åpenbart at Pritorian var sarkastisk. Må bare legge til et bilde av denne lille søte kobberkjøleren... den kan ikke fås her (det er ikke en Thermalright, sorry for offtopic i min egen tråd). Endret 29. mai 2004 av Endre Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Må bare legge til et bilde av denne lille søte kobberkjøleren... den kan ikke fås her (det er ikke en Thermalright, sorry for offtopic i min egen tråd). http://yohanng.free.fr/v2.jpg/ Han vil jo få ram problemer... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ja.. Kom du inn på pcen når du hadde den kjøleren på? Hva var tempraturen? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ja.. Kom du inn på pcen når du hadde den kjøleren på? Hva var tempraturen? Det er _mulig_ at bare viser fram vifta, og at han ikke har den selv. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hehe, den var rimelig stor ja, må jo veie et tonn! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det skulle vel ikke finnes en XP120 for A64 også? - Judaz - Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Får håpe det kommer. Vil da tro det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå