_Jack_ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Topic sier vel det meste. Link: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet721.htm Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Skal vel være brukbar, sjekk tester. Men gå heller for Aspire fra databutikken, akkurat samme PSU-er endel billigere. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 her er en test på 350w'ern og 450w'ern. endre: er du sikker i din sak på at aspire og levicom er samme psu? bevis? i såfall går jeg jo logisk nok for aspire.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en levicom 500W Den er så å si lydløs når du har stilt ned viften på minimum - bråker en del på maks. Ellers er det en helt greit psu - stabil og alt. Eneste som jeg kan sette fingern på er at 12V ligger på 12,7. Sikkert noe som kan stilles inn. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 endre: er du sikker i din sak på at aspire og levicom er samme psu? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå