hasuwest Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei! Jeg lurer på om det er noen stor forskjeld på disse to lydkortene, Audigy Player vs 5.1 Player? Lydkortet vil bli brukt til musikk, film og spilling! Svar mottas med Takk! :wink: Lenke til kommentar
sukk Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Audigy. Definitivt. Tekniske spesifikasjoner bla bla bla.... Det er nesten ikke noen prisforskjell uansett. Du kan få et retail-Audigy for en 6-700 kroner på databutikken.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 En ting å nevne: Kompisen min og jeg har samme høyttalersett (Inspire 5300), og han får ikke lyd på senter'n med sitt Audigy, men det får jeg med mitt 5.1. Men likevel hadde jeg gått for Audigy og prøvd å fikse dette. Med mindre du har et lavt budsjett da. :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Ok..! Jeg så nettop en pakke på Scancom Inspre 5300 og Audigy Player for 1800,- *hmm billigt :smile:), er fristet av et Grønt Chieftec tower og masse annet stæsj.. Lenke til kommentar
jarlebass Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 audigy er bedre enn 5.1 spesielt vis du kjøper retail pakka følger med masse bra programmer og annet stasj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå