Lars! Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Og så annbefalar eg denne siden for folk som skal lage skikkelige saker! NB! Utruleg farleg! Annbefalast ikkje! Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 fire flasker med plumbo i en 5l imsdaldunk sprenger gaaaanske bra... men ikke gå i den forbanna røyken... det svir som faen!! (etsende) Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis du synes sprenging er så jævla tøft så kan du ta å sprenge deg sjæl i ræva!Hvis du synes sprenging er så forbanna tøft så kan du ta å sprenge deg sjæl i ræva! Hvis du synes det er så jævla tøft å sprenge kan du faen meg ta å sprenge deg sjæl i ræva! Men ikke kom og spreng postkassa mi, for den postklassa skal jeg få post i, og det er ikke så jævla lett å få post i en postkasse som er sprengt, ikke sant! - Bare Egil Mora di er mann... Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Forsiktig med sprengstoff folkens, det kan fort skje uhell.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228574 Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Du kan jo ta og kapre et av militærets plastiske sprengstoff Da tror jeg ikke det er mere i gjen av den postkassa eller noe rundt den vis du fyller den med plastisk Endret 30. mai 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kunstgjøtsel og disel skal vist sprenge rimlig bra Det er kunstgjødsel og bensin ... Disel trenger høy temeratur for å antenne.. bensin trenger en _LITEN_ gnist. btw. Oklahoma bomberen hadde en vare bil fyldt med kunstgjødsel blandet med bensin .. så du burde ta det med ro.. dette er vist skummle saker Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Så en fin demonstrasjon på TV for et par dager siden hvor en kar la 4,5kg med "Amminol" i et hull som gikk ca. 1 meter ned i bakken(vanlig gress tun). Å svarte! som det gjorde vei i vellinga!! Det ble et vanvittig krater. Det begynte virkelig til å rykke i "sprengningsfoten" min av entusiasme. De samme sakene ble brukt til å sprenge en hel tysk armé til helvete under 1. verdenskrig. Bortsett fra at de økte dosen ørlite grann til ca. 500 tonn! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De samme sakene ble brukt til å sprenge en hel tysk armé til helvete under 1. verdenskrig. Bortsett fra at de økte dosen ørlite grann til ca. 500 tonn! Akkurat det er vel ikke noe å le av? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De samme sakene ble brukt til å sprenge en hel tysk armé til helvete under 1. verdenskrig. Bortsett fra at de økte dosen ørlite grann til ca. 500 tonn! Akkurat det er vel ikke noe å le av? Nå var det først og fremst den vanvittige dosen jeg lo av da! Faktisk var det noe av sprengstoffet som ikke detonerte under krigen og det ligger der fortsatt, bla. under en stor gård. For ganske mange år siden ble noe av sprengstoffet detonert av lynet! men dette lå ikke under gården. Det lå under en stor eng som ble totalt pulverisert. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Måten vi sprenger objektene på, er ved å legge dem i postkasser som vi legger på åpen ild Hvis du synes sprenging er så jævla tøft så kan du ta å sprenge deg sjæl i ræva! Hvis du synes sprenging er så forbanna tøft så kan du ta å sprenge deg sjæl i ræva! Hvis du synes det er så jævla tøft å sprenge kan du faen meg ta å sprenge deg sjæl i ræva! Men ikke kom og spreng postkassa mi, for den postklassa skal jeg få post i, og det er ikke så jævla lett å få post i en postkasse som er sprengt, ikke sant! - Bare Egil Den sangen var opprinnelig om tagging Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du kan jo prøve å blande Ammoniakk og Klor (eller noe sånnt), og så puste inn det som kommer opp Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hmmm mange brae ideer som kommer etterhvert ja. Gleder meg til neste tur i skogen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tenne fyr på/koke opp olje slik at den tar fyr, deretter hiver du på en del vann (bare pass på å stå minst ti mete unna) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) fy Endret 23. juni 2004 av Izex Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kan jo lage svartkrutt? Saltpeter, svovel og kull (Om jeg ikke er helt på viddene) Knus alt god og bland. Vet ikke noe om blandingsforholdene da men Eller som andre har sagt. Kunstgjødsel (Natriumklorid?) og diesel. Bæng sier det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Lagde DNT på labben vi ... varmet opp i vannbad... hadde tempen blitt 160 C ville det blitt TNT og eksplodert ... og jeg hadde DE fyllenervene fra før Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Eller som andre har sagt. Kunstgjødsel (Natriumklorid?) og diesel. Bæng sier det. Natriumklorid? Bordsalt? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil anbefale at du prøver å fylle klorin i ei flaske. Deretter tar du å heller sprit oppi. Men! Nå må du være forsiktig. For du MÅ nemmelig riste flaska, noe som kan være jævlig farlig. En fyr gjorde det samme og når han rista så sprengtes hele dritten i hånda hans. Det smalt no helt sinnsykt! Han rista kanskje i 5 sek, så BOOM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå