Gå til innhold

De beste skjekke triksene Her-->

Vigji^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble "utsatt" for et ganske bra sjekketriks for ikke så lenge siden. satt på trikken på vei hjem fra jobb. det kom en søt jente/dame inn. blikk og smil ble utvekslet. jeg fikk en läkerol...

for folk med litt mer vett enn meg så skulle jo dette være nok til at dere blir sittende og snakke mer sammen....

Lenke til kommentar

Beste sjekketrikset en jente kan gjøre, feiler aldri, jeg har ihvertfall aldri strittet i mot.

Er å gå bort til den gutten du skal ha, gripe tak i han og bare begynne å kline med fyren. Med mindre fyren er sammen med noen eller synes du er monstriellt stygg, så gjør de færreste motstand og blir med på leken.

Primitivt, men vi gutter er primitive, så det funker på oss.

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

Jeg ble "fanga" av ei dame som plutselig begynte å råkline mitt på gulvet på en black metal-konsert. Ei venninne inviterte henne bort til bordet vårt før konserten siden hun satt helt alene og venta..så tok hu vel bare sjansen når vi sto sammen.

Men det ble ikke så mye utav det etterpå..vi hang sammen i et par-tre uker så dabba det av. Hun så ikke så bra ut i dagslys som i mørket...hehe. Det høres overfladisk ut men vi hadde egentlig ikke så mye til felles bortsett fra musikken.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...