bortevekk Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 dette kan vel sjarmere viss det er en/ei du har hatt litt kontakt med du: er du sliten nå eller? hun/han: nei, hvordan det? du:tenkte du var det etter å ha gått rundt i tankene mine i hele dag Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hihi, den var søt. Men Hanne:), er du sliten nå eller? Hehe.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg ble "utsatt" for et ganske bra sjekketriks for ikke så lenge siden. satt på trikken på vei hjem fra jobb. det kom en søt jente/dame inn. blikk og smil ble utvekslet. jeg fikk en läkerol... for folk med litt mer vett enn meg så skulle jo dette være nok til at dere blir sittende og snakke mer sammen.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 det er forresten en lignende tråd her -> Sjekketriks-tråden! Post dine beste linjer her. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Beste sjekketrikset en jente kan gjøre, feiler aldri, jeg har ihvertfall aldri strittet i mot. Er å gå bort til den gutten du skal ha, gripe tak i han og bare begynne å kline med fyren. Med mindre fyren er sammen med noen eller synes du er monstriellt stygg, så gjør de færreste motstand og blir med på leken. Primitivt, men vi gutter er primitive, så det funker på oss. Karma Endret 18. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tja, kan jo være at noen blir tatt helt offgaurd og vet ikke hva de skal foreta seg (og dermed foretar seg noe dumt) Men for å vinne så må du jo risikere noe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg ble "fanga" av ei dame som plutselig begynte å råkline mitt på gulvet på en black metal-konsert. Ei venninne inviterte henne bort til bordet vårt før konserten siden hun satt helt alene og venta..så tok hu vel bare sjansen når vi sto sammen. Men det ble ikke så mye utav det etterpå..vi hang sammen i et par-tre uker så dabba det av. Hun så ikke så bra ut i dagslys som i mørket...hehe. Det høres overfladisk ut men vi hadde egentlig ikke så mye til felles bortsett fra musikken. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hun så ikke så bra ut i dagslys som i mørket...hehe. Livet mitt i et nøtteskall fra 1995->2000 Karma Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 You seem malnourished, are you suffering from internal parasites? Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 "Unnskyld, har du et plaster? Eg slo meg sånn når eg falt for deg" Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 det eneste "skjekketrikset" som pleier å funke for meg er "har du fyr", "har du en røyk" og plutselig begynner man å bable om alt mulig piss... men er vel ikke et "onkelig" sjekketriks Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du går inn på en pub/bar/klubb/whatever og står lenge i døråpningen - scanner alle jentene opp og ned. Venter en stund før du gjentar scanningen. Så går du bort til den peneste (og single?) jenta og sier: OK, you'll do. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå