Gå til innhold

ustabil volt på HK. er dette riktig?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ett problem nå. Merker at det hakker av og til i windows. sånne 0.5ms-slags-lagg av og til. Sitter i 10 min og surfer så kommer laggen, og du ser at musa stoppa på veien dit den skulle, så fortsetter den videre.

Jeg har scanna for virus og ad-ware med 0 funn, og defragmenterte HDDen også. men så så jeg vcore og andre div.voltage på HKet mitt og det var langt ifra stabilt. Er dette vanlig?

Link

Takker for alle evt.svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linken din funker ikke hos meg, men hvis Asus Probe ikke gir utslag ved standardinnstillinger, skulle ikke dette være et problem. Voltage threshold er 10% som standard, sjekk dette, evt. sett den ned til 5% og sjekke om alarmen går da.

Edit: FIkk frem bildet ditt nå, og ser helt likt ut som hos meg til tider. Vi har samme HK og sikkert samme PSU, så tror nok problemet ligger et annet sted.. :dontgetit:

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Jeg syns det høres ut som noen programmer/prosesser som ligger i bakgrunnen og venter på noe, prøver å få kontakt med noe, dersom du opplever at alt lagger, til og med musa...?

En reformatering er alltids mulig å prøve. Deilig fresh Windows-innstallasjon...

Da finner du i hvert fall ut om det er software eller hardware.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...