MrLeftfield Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har fått ett problem nå. Merker at det hakker av og til i windows. sånne 0.5ms-slags-lagg av og til. Sitter i 10 min og surfer så kommer laggen, og du ser at musa stoppa på veien dit den skulle, så fortsetter den videre. Jeg har scanna for virus og ad-ware med 0 funn, og defragmenterte HDDen også. men så så jeg vcore og andre div.voltage på HKet mitt og det var langt ifra stabilt. Er dette vanlig? Link Takker for alle evt.svar Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Linken din funker ikke hos meg, men hvis Asus Probe ikke gir utslag ved standardinnstillinger, skulle ikke dette være et problem. Voltage threshold er 10% som standard, sjekk dette, evt. sett den ned til 5% og sjekke om alarmen går da. Edit: FIkk frem bildet ditt nå, og ser helt likt ut som hos meg til tider. Vi har samme HK og sikkert samme PSU, så tror nok problemet ligger et annet sted.. Endret 29. mai 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 blæh :| jeg som håpet på å fikse problemet men jaja. Chieftec 360W funka perfekt egentlig. helt til jeg flasha 9800pro til XT , så var alt helt i orden. så trur det er virkelig den flashinga som gikk i dass Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvis du har flasha til XT og opplever hakking/lagging i Windows, er det vel helt klart det som er årsaken. Flash tilbake, og klokk 9800pro heller oppover... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 det er det jeg har gjort uten noe som helst forskjell så jeg veit ikke azz.... jeg vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg syns det høres ut som noen programmer/prosesser som ligger i bakgrunnen og venter på noe, prøver å få kontakt med noe, dersom du opplever at alt lagger, til og med musa...? En reformatering er alltids mulig å prøve. Deilig fresh Windows-innstallasjon... Da finner du i hvert fall ut om det er software eller hardware. Endret 30. mai 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå