Martin_03 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er det noen som har kjøpt akkurat dette kabinettet , og VET, om det følger med FSP strømforsyning med 120x120MM vifte? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120092&cks=SER Kabinettet er jo et kupp om den strømforsyninga medfølger. Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har kjøpt det kabinettet men med orange farge på framsiden, det var med strømfors. i mitt i hvert fall! det er et drit pent kabinett du gjør et bra kupp der ass!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 PSU Type : PS/2 ATX12V 300W or 350W <-- Info fra de offesielle hjemmesidene... Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) PSU Type : PS/2 ATX12V 300W or 350W <-- Info fra de offesielle hjemmesidene... Er det ingen som VET? Jeg har ringt komplett, og de vet ikke hva de selger engang.. Grunnen til at jeg spør, er at i de 20+ tester jeg har lest av kabinettet er at det er 2 typer strømforsyning som går igjen. Den ene har vifta bak 80x80mm , og den andre under 120x120 MM. Jeg har mistanke om at den på 80x80 er 300 watt og 120x120 varianten er 350w, men FSP group som lager begge, har også 350w utgave av typen 80x80. Kabinettet er ikke etter min mening verdt pengene om en etterpå må kaste strømforsyninga som følger med fordi den ikke skulle ha 120x120mm vifte:) Endret 2. juni 2004 av Martin_03 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 har kjøpt det kabinettet men med orange farge på framsiden, det var med strømfors. i mitt i hvert fall! det er et drit pent kabinett du gjør et bra kupp der ass!!!!!!!!!! Masse smilier og utropstegn her ja, det er med en 300W eller en 350W strømforsy, men du vil egentlig ikke ha det kabinettet, det oser jo fjortis av det, det ser rett og slett ikke ut, ta heller et vanlig chieftec dragon tower med en 360W strømfors Shade Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) har kjøpt det kabinettet men med orange farge på framsiden, det var med strømfors. i mitt i hvert fall! det er et drit pent kabinett du gjør et bra kupp der ass!!!!!!!!!! Masse smilier og utropstegn her ja, det er med en 300W eller en 350W strømforsy, men du vil egentlig ikke ha det kabinettet, det oser jo fjortis av det, det ser rett og slett ikke ut, ta heller et vanlig chieftec dragon tower med en 360W strømfors Shade Sorry, men jeg er helt uenig med deg, jeg kunne ikke bry meg stort om hvordan et kabinett som chembro ser ut. Er enig i at det ikke er pent, men det betyr ingenting Det som er idiotisk etter min mening er neonlys, casemods og slikt dill. Jeg har et svart chieftech dragon kabinettet fra før, med 360w power, og det kabinettet liker jeg overhodet ikke, jeg bruker istedet et billig aopen kabinett. Støyende 360w power som må skiftes ut, dårligere løsning enn chembro for festing av drev, kjøling, pluss at det er altfor tungt, altfor stort, pluss at det ikke har usb i front, håpløs reset knapp sammenlignet med aopen og har sånn kjempeteit dør, som er i veien enten den er åpen eller lukket. Har bygd 3 stk maskiner med dette kabinettet i stål, og ett stykk basert på aluvarianten, og det som er helt sikkert, er at alu varianten er et must, pga av vekten, men det kabinettet er jaggu "billig" med tanke på hvordan det ser ut. Det jeg kan komme på som er bra, er at det har litt retro server look. Endret 2. juni 2004 av Martin_03 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 har kjøpt det kabinettet men med orange farge på framsiden, det var med strømfors. i mitt i hvert fall! det er et drit pent kabinett du gjør et bra kupp der ass!!!!!!!!!! Masse smilier og utropstegn her ja, det er med en 300W eller en 350W strømforsy, men du vil egentlig ikke ha det kabinettet, det oser jo fjortis av det, det ser rett og slett ikke ut, ta heller et vanlig chieftec dragon tower med en 360W strømfors Shade Syns han var ganske klar i spørsmålet, så hva var poenget med det inlegget? Lenke til kommentar
Amnesia Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hmm, jeg har akkurat samme kabinett, og i min fulgte det med 350 W PSU med 120 mm vifte på undersiden, hvis det hjelper ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå