Lord Hell Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg bestilte for en uke siden Star Wars galaxies fra gamesmix men de har ikke greid å sende det på en hel uke!, så jeg avbestilte det derfra, og søkte litt på internet og fant ut at jeg ville kjøpe meg Special editon.. og den har jeg da bestilt, den er fra Usa.. har det noe å si ? med servere og sånn ?? hva med UK Editon ? takk Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er samme servere uansett hvilken edition du kjøper, den eneste forskjellen er vel ekstra stuff i Special Edition (plakater og div annet yattayatta) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 er vel toll på det når det kommer :-/ Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 huff, jeg må betale 200 kr i frakt..slitsomt hvis Tolla blir mye,.. men men.. det er jo Special Editon (men igrunn så vet jeg ikke om det er verd det) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Med special edition kan du også bruke solbriller.. Skal faen meg ha en char til, nå som jeg har fått meg jobb og greier Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Med special edition kan du også bruke solbriller..Skal faen meg ha en char til, nå som jeg har fått meg jobb og greier Enda en... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Med special edition kan du også bruke solbriller..Skal faen meg ha en char til, nå som jeg har fått meg jobb og greier Enda en... Må jo det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå