Gjest medlem-16183 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Heisann, det jeg lurer på er om mange av dere lager et image av hardisken når dere har en nyinstallert os på den for å senere bare kunne bruke det i stedet for en ny formatering og nye program installeres på nytt og drivere? Mvh smint Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Javisst. Det er noe alle burde gjøre. Selv bruker jeg Ghost, men det finnes jo mange andre programmer. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jess, jeg bruker også å ta Image av mine disker. jeg bruker da Power Quest Drive Image 2002. jeg er litt paranoid så jeg tar først image når jeg har installert Windows med Drivere. så et nytt image når jeg har installert. Norton/Trend Micro, Service Pack og oppdateringene. så tilslutt et Image når jeg har installert alle programmene mine. ganske praktisk egentlig. Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Backup-image fil har spart meg for utrolig mye tid. Mine backup-rutiner. - Koble maskin fra nettverket. - Installer OS - lage imagefil, temp.001 - Koble til nettverket og finn aktuelle oppdateringer (last ned manuelt fra windows update til egen partisjon). - Koble fra nettverket, legg inn temp.001 - Innstaller oppdateringer - lag ny imagefil, ferdig.001. - Koble til nettverket 100% fri for virus og sikkerhetshull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå