Zipp0 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Hei! Jeg er ganske ny når det gjelder og bruke dette programmet.. Jeg skal ordne cheiftecen min med det hadde jeg tenkt, har bare et problem, får ikke til den buen som fronten er i Her er det bilde av hvordan det er nå: Endret 29. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 me see no pic. Ser ut som om home.no har ein del problemer i dag. (bombe) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 yepp, ser slik ut ja, men det er ikke noe problem.. siden jeg fikk det til Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Her er noen jeg har laget.. kanskje det hjelper deg! http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/chieftec.jpg veit ikke om det er den buen du mener siden det ikke er noe bilde... http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/raidmax.jpg Kanskje du ser det her! http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/thermaltake.jpg Endret 29. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ser ut som om home.no har ein del problemer i dag. Jepp, alt er som normalt. Trådstarter: Hvis det er et Chieftec-kabinett du leter etter, finner du sikkert noe på forumet på bit-tech.net. Og så kan du få deg webplass hos f.eks www.start.no... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 derre buen han snakket om er de "rillene" som er i fronten på chieftec Dragon series Lenke til kommentar
Captain Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Best bilde-uploaderen jeg har brukt er http://upl.mine.nu 4mb plass med bare bilder.. Hittil har jeg 30 bilder innpå der og har brukt 1mb =) Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Zipp0: du må først lage en flat bue og så bruke "push/pull" til å få den i den tykkelsen du trenger.. litt vanskelig å forklare i tekst.. hvis du ikke har funnet ut av det til i morgen kan jeg fikse noen screenshots, men akurat nå bør jeg legge meg tror jeg.. har eksamen i morgen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg også lurer på noe, hvor finner jeg datakomponenter? Plagsomt å måtte tegne dem selv hele tiden Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 >Marius_EV: Du finner en stor samling datakomponenter i .skp format på BitTechs samleside: SketchUp Components Collection Er du ute etter andre objekter, mennesker, biler, møbler osv. kan du ta en titt på dette online biblioteket: Objective Networks, de har også et stort utvalg materialer til nedlastning. - Det er sikkert mange som sitter på egenproduserte komponenter her på forumet også, det kunne vært en ide å lage seg en samleside slik som over hos BitTech! -Audun Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 i så fall har jeg en eheim 1250-pumpe og en 19 tommer flatskjerm å bidra med Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det hadde vert bra med hw's sammleside av diverse datakomponenter Lenke til kommentar
loveland Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Alle dere som bruker Sketch Up - er det trial-versionen dere bruker eller har dere kjøpt den til $495,-? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg har full. men kan ikke si jeg er flink Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er den store forsellen på trail og full da? tror jeg har full Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Zipp0: du må først lage en flat bue og så bruke "push/pull" til å få den i den tykkelsen du trenger.. litt vanskelig å forklare i tekst.. hvis du ikke har funnet ut av det til i morgen kan jeg fikse noen screenshots, men akurat nå bør jeg legge meg tror jeg.. har eksamen i morgen Vet ikke om du fikk det med deg, men lenger oppe skriv jeg at jeg hadde fått det til jeg gjorde som du sa.. men før du sa det Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ah.. da så.. trodde jeg hadde fått med meg det meste, men neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå