Gå til innhold

Trenger litt hjelp med sketchup

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ganske ny når det gjelder og bruke dette programmet..

Jeg skal ordne cheiftecen min med det hadde jeg tenkt, har bare et problem, får ikke til den buen som fronten er i :(

Her er det bilde av hvordan det er nå:

chieftec.JPG

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som om home.no har ein del problemer i dag.

Jepp, alt er som normalt.

Trådstarter: Hvis det er et Chieftec-kabinett du leter etter, finner du sikkert noe på forumet på bit-tech.net. Og så kan du få deg webplass hos f.eks www.start.no...

Lenke til kommentar

Zipp0: du må først lage en flat bue og så bruke "push/pull" til å få den i den tykkelsen du trenger..

litt vanskelig å forklare i tekst.. hvis du ikke har funnet ut av det til i morgen kan jeg fikse noen screenshots, men akurat nå bør jeg legge meg tror jeg.. har eksamen i morgen ;)

Lenke til kommentar

>Marius_EV:

Du finner en stor samling datakomponenter i .skp format på BitTechs samleside: SketchUp Components Collection

Er du ute etter andre objekter, mennesker, biler, møbler osv. kan du ta en titt på dette online biblioteket: Objective Networks, de har også et stort utvalg materialer til nedlastning.

- Det er sikkert mange som sitter på egenproduserte komponenter her på forumet også, det kunne vært en ide å lage seg en samleside slik som over hos BitTech! :yes:

-Audun

Lenke til kommentar
Zipp0: du må først lage en flat bue og så bruke "push/pull" til å få den i den tykkelsen du trenger..

litt vanskelig å forklare i tekst.. hvis du ikke har funnet ut av det til i morgen kan jeg fikse noen screenshots, men akurat nå bør jeg legge meg tror jeg.. har eksamen i morgen ;)

Vet ikke om du fikk det med deg, men lenger oppe skriv jeg at jeg hadde fått det til :) jeg gjorde som du sa.. men før du sa det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...