Silje L Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg lurer fortsatt på hvordan dere som har ringetoner på dataen, hvordan dere gjør det....får dere helt nye ringetoner, eller? Jeg har lasta ned masse ringetoner på kazaa, men det er bare mange av de samme gamle... Har prøvd på google også, men der finner jeg bare ringetoner som lastes rett ned på mobilen... Jeg vil altså laste dem ned på dataen først... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har sett flerer tråder om dette fra før av, men jeg har en del ringetoner på dataen. Men som sagt er disse også bare gamle. Men det finnes noen nettsider hvor man kan laste ned polytoner gratis. Jeg tok et søk på google og fant dette stedet her: http://www.mididb.com/ bare å høyre klikke på tonene og "lagre som" Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Hehehe....disse kjenner jeg igjen...det er disse jeg har fått om igjen og om igjen på Kazaa... Men takk for hjelpen uanz, det var snilt av deg Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jasså... Men da er jeg litt usikker på hvor man skal lete søk etter free miditones eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå