Gå til innhold

Ny mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et tilbud hos Symfonika. Det er en Siemens ST 55. Men når jeg ser på anbefalingene, kommer den dårlig ut. Og ikke har den mulighet for å overføre bilder f.eks. til en pc. Prisen er 1546, så den er jo god.

Det jeg har behov for mht mobiltelefon, er:

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: ja

-MMS: ja

-GPRS: ja

-WAP:ja

-Kalkulator: ja

-JAVA: nei

-Email klient: ja

-Spill: nei

Form:

-Klapp: ikke viktig

-Vekt: Ikke viktig

-Antenne Ikke viktig

Skjerm:

Farge

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm

-Touchscreen: Ja

Pris:

Jeg har mellom 1000 og 3000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense).

Diverse:

-Merke: ikke viktig

-Kamera: Ja

-Videokamera: nei

-Symbian: nei

-Triband: nei

-Infrarød port: nei

-Bluetooth: ja

-Minne: ikke viktig

-Minnekort?: ikke viktig

-Polyfoniske ringetoner: ikke viktig

-MP3: nei

-Radio: nei

-Wlan: ja

-3g(UMTS): nei

Batterilevetid: ikke viktig.

Jeg ser for meg enten Sony Ericson Z600, eller en annen med tilsvarende funksjoner.

Noen tips?

Mvh Jan Vidar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ST55.  Og ikke har den mulighet for å overføre bilder f.eks. til en pc.

Selvsagt kan du det.

1: med datakabel. Et program som heter Smart Tool er gratis tilgjengelig fra siemens.com

2: ved å sende bilder som vedlegg i e-mail fra mobil til PC

Endret av molna
Lenke til kommentar

Du skal ha touchscreen.. hmm. da er det vel bare p800 og p900.. p900 koster litt mer en 2-3000,- men p800 kan du få brukt til over 2000,- Hvis du vil ha ny så sjekker du prisguiden hvor de selger den billigst! t630 og er et valg, men den har ikke Touchscreen! men en fin telefon til en billig penge!

Lenke til kommentar

z600 har vel ikke touchscreen eller wlan...

Bortsett fra det så fungerer jo de fleste litt dyrere mobiler for deg. Har du mail for hotmail er det vel heller få mobiler som støtter det, men har du imap4 eller pop3 instillinger så funker det.

sx1 6600 7610

er mange med alt det andre+++ (dette var tre symbianmobiler)

Du står ganske fritt med dine ønsker

Lenke til kommentar
Jeg vet at de ikke har w-lan eller touchscreen, men jeg tror nok han har skrevet feil. Siden han selv har sett på ST55 ;) Den har jo heller ikke touchscreen... Men men :roll: Da må det jo bli P800 i den prisklassen der da...

Det er riktig at jeg nok har trykket feil. Grunnen er at jeg har trådløst nett hjemme, og kunne tenke meg å f.eks koble telefonen mot pc. Men så ser jeg at en skriver at jeg kan gjøre dette med et spesielt program, og da er jeg hjulpen.

Dette med klapp/ikke klapptelefon er ikke så viktig. Jeg innbilte meg at en klapptelefon hadde større skjerm, men slik er det nødvendigvis ikke?

Jan Vidar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...