NaiN Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei, jeg lurte på om noen vet om det finnes noen norske leverandører av "leketøyskameraene"? Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Vet ikke om noe norske forhandlere av lomo. Vet at fader'n bestilte sitt fra Sveits. Se om du finner noe informasjon her: www.lomo.com Lenke til kommentar
total Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 du kan en skjelden gang finne disse i bruktbutikker. www.lomo.no selger via www.lomo.com ser de selger en god del brukte på eBay, til en vannvittig lav pris ($9) kan dette virkelig være original-kameraer? Lenke til kommentar
Star_Crow Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Heisann Jeg vet ikke helt om det med lomo, men Holga kan du få på www.bhphotovideo.com til 20 dollar pluss frakt og moms. Tilsammen for alt koster det ca 400kr. Dyr dyr frakt, men det er hvertfall en mulighet og jeg tror noen selger Holga på foto.no også. Lenke til kommentar
total Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 skal en ha lomo går en på ebay og kjøper et for ca 90 $ nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå