Windoge Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Om du tenker på hovedkortet, så fikk jeg mitt i Januar. Om det er voltmodda av produsent har jeg faktisk ikke sjekka. Har ikke vært å stillt noe på den, selv om jeg har overklokka. Endret 31. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ta og skjekk det overens med denne linken: MC64 Hvis du har den nye revisjonen så vil det bare være to lodde-punkter der hvor mc64 egentlig skal sitte. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Reply'et er ikke rettet til noen spesifikk, vil bare avklare evt. misforståelser. Problemet er ikke at det ikke virker, om du bare setter brikkene i og starter opp så vil du ikke ane at noe er "galt". Det gir for det "utrente øye" så lite utslag på ytelse at det ikke merkes. Det man må se på er minne timmingsene - sjekk ut hva disse er som standard for din brikke. HK vil ikke sette disse verdiene riktig ut fra hva de skal være, de settes gjerne til 3-4-4-8, iallefall for PC3200 av hovedkortet. Det er når du prøver du å sette brikkene manuelt til det som er standard det KAN bli trøbbel. Har totalt hatt 3 forskjellige IC7 kort av ulike utgaver å trenden er klar mener nå jeg = Twinx funker men ikke optimalt, ser også litt tendenser på XMS brikker men disse lar seg sette til standard timmings uten problem. Endret 31. mai 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Å ikke funke i dual channel når de egentlig skal er etter min mening ikke bare en bagatell. Temmelig grei ytelse forskjell med å uten dual channel.. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Å ikke funke i dual channel når de egentlig skal er etter min mening ikke bare en bagatell. Temmelig grei ytelse forskjell med å uten dual channel.. Hvis det er mitt innlegg du refererer til, så ser du at jeg ikke har nevnt noe om dual VS single Det jeg mente var at du skal være litt dreven i data og ha fulgt med i timen for å vite hvilke utslag timmingsene gir. Problemet er slik som jeg kjenner det, ikke at du får single hvor du skulle hatt dual. Slik jeg tolker det du skriver. Og var det ikke meg du reagerte på, så glem alt over. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har totalt hatt 3 forskjellige IC7 kort av ulike utgaver å trenden er klar mener nå jeg = Twinx funker men ikke optimalt, ser også litt tendenser på XMS brikker men disse lar seg sette til standard timmings uten problem. Ja de funker men ikke optimalt som du sier. Men det med timingsene er jo en bagatell iforhold til å nekte å opperere i dual. Kan være litt å hente på timings også, så det skal være sagt. Det ikke for å starte en krangel asså, bare for å pengtere hva som er det største problemet med twinx og ic7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå