Nitrius Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg får stadig vekk en feil i hendelselista kalt DCOM med hendelse nummer: 10002 Dette er hva som står i feilen: "Ingen tilgang ved forsøk på å starte en DCOM-server. Serveren er: {00020906-0000-0000-C000-000000000046} Brukeren er Unavailable/Unavailable, SID=Unavailable." Noen som har en aning om hva dette kan være? og noen som vet hva jeg kan gjøre med denne feilen? ser ikke ut som den DCOM feil gjør noe akkurat får jeg hakke merka noe forksjell med pcen, vil bare så gjerne vite hva dette er og hvordan jeg kan bli kvitt det. Takker for oppmerksomheten! Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Har du disablet noen prosesser i det siste? Endret 29. mai 2004 av vehitman Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 trokke det, ikke som jeg kan huske værtfall :-/ Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er ihvertfall noe som skjer når man disabler noen tjenester som dcom er avhengig av...Men det er ikke noe å bry seg om. Det er forsåvid ingenting som trenger DCOM server nå... Bare å overse det... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 så sant, merker jo ikke noe, er bare at jeg ser feilen i hendelselista, men hadde vært litt kjekt å fått fiksa på det å, men men får vel bare overse det sånn som du sier ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå