krest Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hei, skal invistere i et a64 oppsett og lurer på hvor lang det er mulig å klokke den. bare oppgi kjøling og overklokk.. er du znill. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 HEhe, Jeg har ingen AMD 64 men jeg sier bare dette: Det er ikke sikkert du for likt. Noen cpuer klokker bra noen dårlig. Noen har forskjellig kjerne noen lik. Så det hjelper ikke hva de sier. Kanskje det hjelper litt. Men det kan være feks en som klokker fra 2gig til 3gig. Så kjøper du likt men klokker kansje bare fra 2 gig til 2500mhz. Så det er forskjell Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hei, skal invistere i et a64 oppsett og lurer på hvor lang det er mulig å klokke den. bare oppgi kjøling og overklokk.. er du znill. Jrt har Asus K8V hovedkort, twinmost pc2700 ram (512MB) og Athlon 64 3000+ (boksed). Jeg klokkte den fint opp til 2,4 Ghz. PC'en kjører helt fint. Jeg skal klokke mer, men den kjører helt fint i 2,4Ghz. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) har rammen noe å si når det gjelder klokking? uff da! jeg har: Apacer 333 MHz ( PC2700 ) DIMM 184-pin og snart dette hovedkortet: msi snart denne CPU'en: cpu vil jeg ha problem i å overklokke cpu'en min? Endret 1. juni 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ramen må klare hastigheter på en del over 400 for at du skal klokke, for på 64 så må du klokke HTT, det går ikke og klokke MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå