kunchun Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har et 16mb kjermkort som er innebygd i hovekortet.. Kan jeg sette på enda et skjermkort da ell må jeg bytte ut prossesor å hovedkort å da? Skulle gjerne hatt nytt.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Så fremt du har agp port på kortet så skal det ikke være noe problem å sette i et nytt skjermkort Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Eller pci port Endret 29. mai 2004 av Jabbala Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Eller pci port Sant nok, med utvalget av pci kort er jo ganske kjedelig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Eller pci port Sant nok, med utvalget av pci kort er jo ganske kjedelig Og dårlig. Lenke til kommentar
ShyrA Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Eller pci port Sant nok, med utvalget av pci kort er jo ganske kjedelig Og dårlig. sant Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Eller pci port Sant nok, med utvalget av pci kort er jo ganske kjedelig Og dårlig. Men det er en fin løsning om han har et gammelt hk som ikke støtter dagens AGP. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ja, men uansett yter nok et pci grafikkort mere en et "on-board" 16 mb grafikkkort? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ja, men uansett yter nok et pci grafikkort mere en et "on-board" 16 mb grafikkkort? Mye bedre! Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Mulig jeg kjøper ny prossossor og hovedkort med det samme:) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvis du beholder det gamle HK med skjermkortet, så kun du kjøre dual skjerm da! Men tror jeg ville gått for nytt HK, CPU og RAM. Lenke til kommentar
Ketchup? Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Eller pci port Sant nok, med utvalget av pci kort er jo ganske kjedelig Og dårlig. sant hvordan funker detta quote greiene? Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, men uansett yter nok et pci grafikkort mere en et "on-board" 16 mb grafikkkort? Trodde skjermkort innebygd i hovedkortet (northbridge) brukte hovdekortets RAM som minne jeg da men! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, men uansett yter nok et pci grafikkort mere en et "on-board" 16 mb grafikkkort? Trodde skjermkort innebygd i hovedkortet (northbridge) brukte hovdekortets RAM som minne jeg da men! Det gjør vel det. Var det noe du skulle frem til? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du får ikke noe "gamer PC" av å kjøpe PCI 3D-kort altså, bare for å ha det sagt. Ca 4000 koster det for en høvelig bra spille PC hvis du tenker på å oppgradere, Da har jeg kalkulert Hovedkort, CPU, RAM, CPU kjøler, og 3D-Kort. Denne prisen gjelder AMD oppsett for det er rimeligst for tiden. Har du gammel PC og liten harddisk kan du legge til ca 800,- for en 120GB harddisk f.eks. Du kan jo bare lage ny tråd om ny PC så får du hjelp til å velge deler Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jepp:) Kjøpe del for del og litt stort kabinett så er det lett å bytte ut deler:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå