Ithrin Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Nå har jeg oppgradert grafikkortet mitt fra ATI rage 128 AIW 16 MB til Nvidia Geforce 4 440 MX 64 MB, som en nødløsning inntil jeg får anskaffet ny PC, men det er kun ett problem med dette: Jeg kan ikke kjøre noe som helst i 85 hz. Dette kunne jeg tidligere med ATI-kortet. Skjermen jeg har er en 15" ADI Microscan CRT-skjerm (den suger, men klarer 800x600 @ 85 hz) Jeg bruker Nvidias ForceWare 56.64-drivere. Noen som kan hjelpe? Endret 29. mai 2004 av Ithrin Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Du må reinstallere driveren for skjermen etter å ha skiftet skjermkort Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Oi. glemte å si at jeg har gjort det også, men det virker fortsatt ikke... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Prøv med en refreshfix av noe slag. Du finner det på Google. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det finnes div programmer som låser frekvensen. Prøv Powerstrip.. vet ikke om det funker med nvidia, men jeg tror det gjør det. Hadde samme problemet når jeg la inn nye drivere på ati kortet mitt, men det var fordi en undermeny i kontrollpanelet for skjermen ble borte. Funka med andre drivere. Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 du må reinstallere kontrollpanelet for driverne. Du har sikkert glemt å avinstallere ati kontrollpanelet før du installerte nye drivere. Det har nå ført til at du har kun oppdaterte drivere med gammelt kontrollpanel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå