danilovic Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Har tatt av kabinettdøra, og satt en bordvifte ved siden av som blåser inn. Og må si jeg er førnøyd med tempen. Overklokka også Min P||| 800/798 Mhz til 900, og da jeg kjente på ribba, måtte jeg holde lenge på den for så vidt å kjenne en antydning til lunk. Anbefales! Lenke til kommentar
elysium Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Er jo dritbra kjøling, men pass på støvet. Støv er jo som kjent en god isolator, så det kan bli ett problem. Men dirtbra kjøling om du rengjør innimellom. elysium Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 D bli jo bare dumt å ha ei borvifte stående ve sia av kabinætte. Bra kjøling e d jo men æ syns d høres upraktisk ut... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Kjekt nok for de som ikke modder, og har Cen stua vekk etellerannet sted vel? :wink: Lenke til kommentar
Inkontinentus Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 GOD IDE! skal gjøre dette på neste lan jeg er på :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Intel p3 er ikke kjent for å lage så mye varme heller da:) Men ideen er god for å få en lav kabinett temp.. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Du kan gjøre det slik at du faktisk monterer inn selve vifta i kabinettet da har sett det i flere case mods, ser drit stilig ut med et monster av en vifte på sida. krever kanskje et chieftech for å takle vekta, en sånn vifte veier endel...kraftig motor :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 11:45, SirHartge skrev:Intel p3 er ikke kjent for å lage så mye varme heller da:) Men ideen er god for å få en lav kabinett temp.. Men så gikk jo varmen på disken ned med 17 grader idle da. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå