Anterialis Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har hørt om mange som trenger norsk ordbok til 2003 og det har fungert fint å laste inn, men jeg trenger også tysk. Lar dette seg gjøre på samme måte som ved norsk? Har søkt litt rundt men har ikke finni noe... På forhånd takk Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Da trenger du Microsofts "Proofing Tools". Dette er ord- og synonymordbøker på over 50 språk laget for Office, og integrerer seg på samme måte som det som allerede er i Office. Mer info: http://www.microsoft.com/office/editions/p...ofingtools.mspx Prisen ligger på 800-900,- ett sted. Et annet alternativ er jo norske Clue sine ordbøker. Disse integreres også fint med Office, men kan kanskje koste noe mer, avhengig av behov. Info og priser her: www.clue.no Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Men på office 2000 norsk (som jeg har) og sikkert også på andre norske office versoner så følger det jo med stavekontroll på tysk og flere språk. Går det ikke ann å dra disse "ordbøkfilene" fra office 2000 cd'en og inn i office 2003 mappa på maskinen eller noe sånt? Regner med det var noe sånt man gjør for å få norsk ordbok til eng. 2003... Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg tror ikke dette er mulig, ordbøkene er neppe kompatible. Det går an å prøve å lete etter .DIC filer, se hvor de ligger hen, og overføre dem til omtrent samme folder i Office 2003. Tviler på det funker, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå