Thombr86 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvordan står det til med dette spillet? Jeg vet at Ubisoft kjøpte opp retten til Might and Magic (og da selvfølgelig Heroes også) Finner noen sider om det, og noen sider sier at det kommer ut i 2005. Noen av dere som har noe info om HoMaM V? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ubi Soft har sagt dei skal annonsere det kort tid etter E3 2004, noko som vil sei at det burde skje når som helst. Det einaste vi veit foreløpig er at nokre av hovudmenna bak serien fortsatt er med, heltane vil vere mindre involvert enn i HoMM 4, men meir enn i HoMM 3. I tillegg prøvar dei ut simultan flytting på kartet (kampar vil fortsatt sjølvsagt vere turbaserte). I tillegg har det dukka opp nokre få konsept-bilder. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Her kan du lese mer om homm 5 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 "towns will seem more "alive" than before" Phjuuh! Synes dette er noe som vil gi spillet et bedre intrykk, iallefall hvis jeg har forstått dette riktig. I alle de fåregående (tror jeg) har byene vært statiske, mens bakgrunnen har skiftet, VELDIG lett å se i 4'ern. *Er så glad som en unge på sukker-rus* Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvis spillet ligner mer på 3'rn enn 4'rn blir jeg sjeleglad. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvis spillet ligner mer på 3'rn enn 4'rn blir jeg sjeleglad. Da blir du nok skuffet.... desverre. Men ny-skapninger kan redde dette spillet. 4'ern var jo møkka kjedelig i forhold til 3'ern, men det var fortsatt ett ganske bra spill. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Hvis spillet ligner mer på 3'rn enn 4'rn blir jeg sjeleglad. Da blir du nok skuffet.... desverre. Men ny-skapninger kan redde dette spillet. 4'ern var jo møkka kjedelig i forhold til 3'ern, men det var fortsatt ett ganske bra spill. 4'ern den orginale var ikke tam i mine øyne, men litt for "løs". Det var 5 campains, men de hørte ikke i lag på noen måte. HELDIGVIS kom The Gathering Storm (Expanition) og den hadde 6 campains som hørte i lag på en måte. Noen som har Winds of War epanition'en? UK-version? jeg kjøper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå