torstein_a Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 HEi jeg har et problem! Og det er at hver gang jeg enabler (eller skrur på virus kontrollen) går internetten og mange av de andre internettilkoblede programmene forferdelig treigt!! Har ikke hatt dette problemet før, da kunne jeg ha på virus kontrollen og internetten gikk raskt----- Tror at noe av problemet er at virus kontrollen sperrer internetten på en måte ....PS jeg bruker NortonAnivirus!! MvH Torsken! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kanskje antivirus programmet laster ned automatiske updates? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Og da kan du prøve å skru av LiveUpdate. Lenke til kommentar
svarteF Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 HEi jeg har et problem! Og det er at hver gang jeg enabler (eller skrur på virus kontrollen) går internetten og mange av de andre internettilkoblede programmene forferdelig treigt!! Har ikke hatt dette problemet før, da kunne jeg ha på virus kontrollen og internetten gikk raskt----- Tror at noe av problemet er at virus kontrollen sperrer internetten på en måte ....PS jeg bruker NortonAnivirus!! MvH Torsken! Dette problemet slet også jeg med da jeg hadde internett fra Telenor, etter å ha godt over til NGT så er dette ikke noe problem lenger Det er ikke å anbefale at du skrur av live updaten, da den er der for å holde deg ajour med de sist oppdateringene på virusfronten. Mvh SvarteF Lenke til kommentar
tness Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvordan er dine erfaringer med NOD32, leste en omtale om virus programmet på programmer.no og det virket jo veldig lovende. Norton blir bare større og større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå