Onkel Kompost Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du er nødt til å rippe med dvddecrypter! Hmmm... Det skal jeg minsanten meg prøve. Får søke etter dette programmet på det store internettet. Tar det seg av det meste eller må man ha andre program for andre ting? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 se her: AutoGK tutorial http://len0xmirror1.serveftp.net/~len0x/tutorial/AutoGK.html ver 1.35b er ute btw www.autogk.net Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Men har du et argument for å bruke det istedet for AutoGK? Har ikke prøvd AutoGK, så har nok ikke så mye å stille opp med utenom at jeg synes selv det er veldig enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vel. Hvorfor svarer du da på mitt spørsmål om det er en BEDRE MÅTE ENN AUTOGK å komprimere filmene på? Hvis jeg hadde vært litt mindre kritisk nå, kunne jeg tatt det du sa for god fisk og fått dårligere kvalitet på alle filmene mine, og da hadde jeg blitt mildt sagt forbanna. Ikke si noe uten at du VET hva du snakker om! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Følger ikke dvddecrypter med i "pakken"? Mener jeg fikk det med når jeg la in Auto GK for en stund siden....... Endret 9. juni 2004 av jokki Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 nei. det må lastes ned separat. finner det på doom9.org i downloads seksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå