Segseg1 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg bygde meg ny pc for noen uker siden. den har vært veldig usabil og hengt seg veldig ofte . jeg prøvde alt som prøves kan( opdatert bios ny instalering av Os forskjelige drive Osvosv. I går fant jeg feilen en defekt ram brikke det jeg lurer på er det noe håp om å få byttet den ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 tror det er lurere å spørre de du kjøpte den av Lenke til kommentar
Daron Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kjøpsloven gjelder deg som alle andre... Har du ikke gjort noe som kunne ødelegge brikken selv, så har du 3 års reklamasjonstid på fabrikkfeil. Snakk med stedet du kjøpte det.. hjelper ikke å komme hit.. min erfaring er at de forskjellige nettbutikkene tolker lover og regler på høyst forskjellige måter. Lykke til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hvis du nevner om det er nettbutikk eller butikk kan vi sikkert hjelpe deg litt mer. Lenke til kommentar
Segseg1 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Fikk byttet den etter MYE om og men ))))))) og alt virker fint nå Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjøpsloven gjelder deg som alle andre... Har du ikke gjort noe som kunne ødelegge brikken selv, så har du 3 års reklamasjonstid på fabrikkfeil. 3 år? 2 år vanligvis, men er produktet bygget for å vare så er det 5 år. Noe som trolig er riktig i dette tilfellet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå