hasuwest Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei! Jeg har sett litt på litt forskjellige brennere nå.. Plextor 24x og Lite-On LTR 24x, disse er begge bygd på burn-proof teknologien. Har jo hørt mye skryt av Plextor brenneren men det er jo sinnsyk pris forskjeld på disse brennerene Lite-On 797,- 1294,-. Hvorfor er Lite-On brenneren så billig? Og er det noen som har erfaringer med disse og andre brennere? Kom gjerne med andre forslag osv.. Svar mottas med Takk! :wink: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Plextor gir seg jo ut for å være best da. Og det er den visstnok også.. Er nok litt høy pris pga. det. Kjøper du plextor så får du i alle fall kvalitet. Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Lite-On 24X10 er jeg storfornøyd med. Nå betalte jeg 1300 for den for 6-7 måneder siden. Har ikke hatt feilbrenninger, men som med alle andre brennere bør du velge kvalitets CD er. Plextor har fått mye skryt i mange tester, men hvis hundrelappene teller, så tar du Lite-On. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Ok.. Hundre lappene teller vettu :smile: Men hva betyr FlextraLink og JustLink, som jeg ser noen brennere har!? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 22:57, hasuwest skrev:Ok.. Hundre lappene teller vettu :smile: Men hva betyr FlextraLink og JustLink, som jeg ser noen brennere har!? Samme som BurnProof....Same shit, different wrappings.. Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg bruker den LiteON brennern og er kjempefornøyd! Ikke fått en eneste feil med den. I USA har den fått utrolig bra kritikk, men er nokså ukjent her til lands, ennå ihvertfall. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 hvordan er retur ordningen for lite on brennere? hvor lang garanti har man? ca antall timer forventet levetid på brenner? kan være at noe av prisforskjellen ligger her? vet ikke jeg, bare spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå