Gå til innhold

Whitebox CL1557 bra nok?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en Whitebox CL1557... Og håper noen kan hjelpe meg med mitt spørsmål.

På CL1557 er det ATI Radeon 9600 - 64MB og vil den være bra nok til cs 1.6? Åssen fps kommer jeg sånn ca til å ligge på?

Hvis det er noen andre som har noen andre forslag til hvilken bærbar jeg kan kjøpe meg så kom gjerne med det. Til en pris rundt 10 000 - 14 000.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en Whitebox CL1557... Og håper noen kan hjelpe meg med mitt spørsmål.

På CL1557 er det ATI Radeon 9600 - 64MB og vil den være bra nok til cs 1.6? Åssen fps kommer jeg sånn ca til å ligge på?

Hvis det er noen andre som har noen andre forslag til hvilken bærbar jeg kan kjøpe meg så kom gjerne med det. Til en pris rundt 10 000 - 14 000.

Takk

Jeg har CL1557. FPS ligger konstant på 99. Kjører på 1024*768@32bit

Lenke til kommentar

Det er nok bare den andre laptoppen jeg har og den første var fra Apple, så jeg kan ikke sammenligne med mye. Skal prøve allikevel.

1. Whitebox er trege på levering. Veldig greie folk, men trege. Du må også mase svært mye før du får vite hvor den er (om de har dele, om de bygger, om de har sendt etc.). Dette er noe de absolutt kunne ha bedret og burde gjøre noe med snarest.

2. Mellom alle driverene som måtte installeres for å få nettverkskort, trådløst nettverkskort, skjermkort og USB 2.0 til å virke som det skulleble installesjonen alt annet enn behagelig.

3. Skjermen gir flott bilde

4. Veldig imponert av batterilevetiden. Jeg tar ikke med meg strømkabel på skola (nå er jo skoleåret i praksis over, men du skjønner...)

5. Høytalerne har en metallaktig lyd, dette tar seg ikke bra ut

6. Maskinen er rask og starter veldig fort

7. Tastaturet er upåklagelig. Første laptoptastaturet jeg unne tenkt meg å bruke på en desktop.

8. Maskinen er veldig stille når den ikke sliter fælt.

9. Men setter du en CD-ROM in knurrer den...

10. Apropos CD-ROM. Knappen for å spytte denne ut er SVÆRT sensitiv.

Alt i alt vil jeg råde deg til å kjøpe denne maskinen. Den er helt fantastisk når du endelig har fått den hjem og installert drivere.

Lenke til kommentar

Kan jo tipse om at Aopen Barebook 1557 har kommet i en ny versjon med 9700 skjermkort (M11) med 128mb minne, dessuten er det også 2xVGA+TV-ut på den nye.

Den koster bare litt mer enn den gamle versjonen med M10.

Sjekk psdata:

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=107...lAction=details

Jeg har lagt merke til at Advance.no har samme produktene som trengs for å bygge en 1557 maskin bare endel billigere enn PSdata.no

:thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...