Dykkern Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Kjempegreier at dere introduserte et eget forum for digital speilrefleks! Jeg hadde så smått gitt opp å følge alle diskusjonene på digitalkamera fordi det omhandlet mye som ikke interesserte meg, men det nye forumet gjorde susen! Edit: Nei søren, der misforsto jeg visst! Det var digital speilrefleks som ble inkludert i det gamle "analagoe" speilrefleksforumet tydeligvis. Uansett - jeg tror det blir lettere å finne "mitt" stoff der for fremtiden så gratulasjonene er stadig på sin plass! Endret 29. mai 2004 av Dykkern Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei, nei du hadde rett først. Vi har nå en egen kategori for digitale speilrefleks. Filmbaserte speilrefleks diskuteres dog i kategorien for filmbaserte kameraer. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Det ser ikke ut til at de nye kategoriene dukker opp på forsida. Ihvertfall ikke bilder fra kategorien "Speilrefleks (digitale)", den kategorien jeg følger mest med på i øyeblikket.. Det er vel en smal sak å fikse? Endret 8. juni 2004 av anderfo Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg hører med drift, takk for tipset. Det hadde forøvrig vært tryggere å sende meg en epost eller PM, jeg får dessverre ikke tid til å gå gjennom alt som postes her på forumet :-( Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette skal nå være fikset, og vises neste gang forsiden caches (hvert 5. minutt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå