Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hallo.. for meget lenge siden -56 år vil jeg tro- fikk jeg en demo-plate (var mange av dem på den tida, med 900 bauds modem-bare kødder, hadde 14400) med spillet Neverlandclaymoreclayland eller no slikt... Rimelig sikker på at det het Neverland... var UTROLIG morsomt.. noen som vet hvor jeg kan finne en fullversjon av dette, eller om det er kommt ut i ny versjon eller no? Nor_Beret Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Heyyy - dette spillet husker jeg demoen av - kjempekult! Det heter The Neverhood. Jeg siterer fra maskinkravene: "The requirements are stiff. Pentium 75 or better, Windows95. But the game rewards the blessed owners of these powerhouses with smooth animation unmatched in any other claymation game" :smile: :smile: :smile: Skulle vel la seg gjøre å kjøre på en moderne PC vil jeg tro :wink: Her er den offisielle siden: http://www.dreamworksgames.com/Games/Neverhood/ Vet ikke om det er mulig å få kjøpt lenger dog - kanskje i en eller annen sånn 'classic games'-pakke til 99,- kroner... [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-04-12 00:31 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 aah.. Neverhood jah :smile: Tusen takk for svar.. men p75? vet ikke helt om jeg klarer det ass .... lurer på om det er 4 mb eller 8 mb edo som er minimum Beret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå