frakk2000 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Lurte på å slenge opp den "nye" pc'en min på spikes, for å hindre at viberasjoner fra kassa forplanter seg ned i gulvet, (gummi blir jo for enkelt ). Er det noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 So what om vibrasjoner fra pcen forplanter seg i gulvet...? Hva gjør det? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Usj, bråk! hehe, dessuten ser det stilig ut spikes (ece.no) spikes (hi-fi centeret) Bruker de sammen med layer disks. Disse var litt drøye i prisen, de selger noen helt brukbare til 98,- på elkjøp. Endret 29. mai 2004 av frakk2000 Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er mulig at spikes kan ha noe for seg på et kabinett. Kommer selvsagt an på om du har noe mye vifter og utstyr som skaper vibrasjoner. Jeg ville heller brukt mer tid på å spiller AO... ;p Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Det er mulig at spikes kan ha noe for seg på et kabinett. Kommer selvsagt an på om du har noe mye vifter og utstyr som skaper vibrasjoner. Jeg ville heller brukt mer tid på å spiller AO... ;p Hehe, som du sikkert skjønner, gjør jeg jo det også! heh. Anyways, skal snekre på spikes på den nye kassa mi, for looks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå