brukernavnetmitt Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 ...XBox! Har noen timer igjen på detta fordømte proskjektet mitt. :S Skulle ha funnet noe info om bakgrunnen til XBox, men det gjør jeg da seff. ikke! Vet noen "hvorfor" Microsoft ville inn på konsoll markedet osv.? Alle svar mottas med TAKK!!! :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hvorfor? Som alle andre selskaper.. Tjene penger.. Ikke mye tvil om det vel? Lenke til kommentar
brukernavnetmitt Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Ja... skjønte DET, men jeg tenkte da litt mer på NÅR de la planene for xbox, når ble den sluppet rundtomkring...... støff som det... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Sorry.. Her har du i alle fall en start http://www.xboxweb.com/features/history.html Håper det hjelper. Mvh. Knuty Lenke til kommentar
brukernavnetmitt Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Takk skal du ha! :wink: Herlig det forumet her ass!! BARE snille folk her! Hva skulle jeg ha gjort uten?! :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Bare hyggelig Du kunne jo prøvd deg ut på google på egenhånd da.. :razz: Mvh. Knuty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå