cipher Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg skriver en liten css fil her, og bruker følgende format: #id ul>li>a { } dette brukes for å gjøre om stilen på en bestemt element-type. dette virker supert i firefox, men ser dårlig ut i IE. Er dette noe IE mangler støtte for, eller har jeg gjort noe feil? er det noen fix for å komme rundt dette problemet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg skriver en liten css fil her, og bruker følgende format: #id ul>li>a { } dette brukes for å gjøre om stilen på en bestemt element-type. dette virker supert i firefox, men ser dårlig ut i IE. Er dette noe IE mangler støtte for, eller har jeg gjort noe feil? er det noen fix for å komme rundt dette problemet? Om du prøver å bestemme korleis a som er inni li som er inni ul som er inni #ID ser ut, så kan du skrive det slik: #id ul li a { } > er ikkje nødvendig Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 ...men IE mangler litt støtte for CSS ja. Den støtter ikke CSS2 fullt ut, og har endel feil som er fryktelig irriterende å måtte jobbe rundt... Lenke til kommentar
cipher Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 hva er forskjellen på på de da? altså: #id ul>li>a og #id ul li a Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 ul > li > a (Child selectors) ul li a (Descendant selectors) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå