Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har et Chieftec Matrix medium tower. :thumbup:

 

Er veldig fornøyd med kabinettet fordi det er et kult design, + at det er romslig!!

Det eneste som er på den negative siden er at det er kanske tungt

 

Men bortsett fra det, er jeg rett og slett storfornøyd :w00t:

 

BoGgE

Endret av Bogge
Lenke til kommentar

Jeg har hatt to stk Chieftec full tower til nå, har vært strålende fornøyd med begge to.

 

+ God pris

+ God plass

 

 

- Litt tungt for noen..

- Midt platen? ender ofte opp med å komme i veien, men kan fjernes kjapt

 

Stikksaga blir litt lettere på hånden når du har prisen i baktankene...

 

Har ikke turt å gå løs på mitt Pc75 ennå..

Lenke til kommentar

Har hatt Cheiftec dx i et par år nå og kan ikke komme med annet en "go-ord" om dette kabinettet! Det er ikke blant de letteste i klassen, men det er greit å ha noe solid og som tåler at du modder så å si det du vil på det. Harddisker kan lage litt støy, men dette, sammen med utseende, er moddeprosjekt-emner :thumbup: . Jeg har også gått til innkjøp av en slik Chieftec-bag som gjør forflyttning til lan genial. Eneste jeg kan komme på som kan være negativt er om du er 14 år og veier 40 kilo eller no.. kan bli litt tungt å dra på :p

Lenke til kommentar
Om dere ikke har lagt merke til det, så er denne posten mere enn en måned gammel?

Jeg hadde heller gått for noe annet enn dragon midi. De er for store, alt for tunge , og de har relativt dårlig utført spraymaling, upraktisk skranglete svingedør har dårlige vifteløsninger. Og ikke minst dårlige 360w power, for de det følger med det på. Alu utgaven er mye lettere, men til prisen finns da mye bedre alternativer.

 

Dette var kabinetter som var greie og kjøpe for 2-3 år siden, nå er det bedre ting på markedet.

Endret av Martin_03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...